• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Hur mycket kan jag låna, årsinkomst på 288000kr??

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
hur mycket kan jag låna med en årsinkomst på 288000kr? Har mest privata skulder så undrar vilka banker som oftast låter en lösa skulderna själv om man söker om samlingslån?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
hur mycket kan jag låna med en årsinkomst på 288000kr? Har mest privata skulder så undrar vilka banker som oftast låter en lösa skulderna själv om man söker om samlingslån?

Hur mycket har du i Blancolån, smalån?

Annars är det väl bara att söka ett vanligt blancolån som betalas ut till ditt konto.

Hur mycket behöver du låna?
 

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
Har just nu ett synligt lån på 40.000kr. Men har många ff då jag försökte låna innan min bet.anmärkning försvann i sep. 11st. Vilket 10 av dom är över 6 mån och inget tagit senaste 4 månaderna. Skulle behöva låna 350.000. Har fast inkomst.
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Hur ser ditt UC betyg ut ?

Hur många förfrågningar har du på bisnode ?
 

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
På bisnode är det kört där har jag jätte mycket ff. Uc 14,7 men det kommer förbättras rejält nu förmodligen då jag sänkt mina 2 krediter med 60%.
 

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
Mitt betyg gick från 14,7% till 5,9%. Vågar jag mig på ett blaco någonstans för att lösa privata skulder + sms-lån?
 

matilda

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
24 November 2019
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
14
Poäng
41
Vilka banker brukar erbjuda blancolån till någon med lite sämre uc? Och hur mycket vågar jag ansöka om med en årsinkomst på 288000kr? Har även 1 ff som försvinner den 29e jan. Värt att vänta? :)
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Vilka banker brukar erbjuda blancolån till någon med lite sämre uc? Och hur mycket vågar jag ansöka om med en årsinkomst på 288000kr? Har även 1 ff som försvinner den 29e jan. Värt att vänta? :)

Är det inte bråttom så skadar det inte att vänta bara för att se om betyget blir något bättre.

Rätt många skulle jag vilja säga kan erbjuda dig lån till högre ränta.

Remember, bank norwegian tex

Balanzia har Max 300 000kr.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Vänta till den 29:e om du har möjlighet. Det kommer i alla fall inte ge dig sämre förutsättningar.

Det här låter klyschigt, men jag måste bara skriva det. Låna inte mer än du behöver! Försök lägga om dina levnadsvanor och minimera dina utgifter. Det är surt att leva snålt, men det är bättre att ställa om medan man har chans och möjlighet. Jag gjorde det inte och det kostade mig 10 år av mitt liv. Plus några år innan dess med överbelåning.

Om du ska ansöka om lån så skriv inte att du ska lösa privata skulder. Skriv det beloppet du vill låna och att du vill lösa den synliga skulden på 40.000. Hur mycket planerar du att ansöka om? Ska allt användas till att lösa skulder, eller är det även konsumtion?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp