Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Hur ska jag gå vidare me detta!? Haft löneutmäting men credit star säger att dom ej fått pengarna.

Diskussion i 'Hjälp!' startad av tussan, 13 juni 2018.

1. tussan

tussan V.I.P

Mottagna gillanden:
    82
    Trofépoäng:
    247
    Ja exakt så! Had en skuld till credit star som tyvärr gick vidare till kronofogden o det blev löneutmätning 4 månader. Fick sen brev från kronofogen att löneutmätingen är klar o skulden betald. Nu är credit star på mig o säger att det fattas 3500kr...ringde dom o dom sa ärenet ligger hos inkasso bolaget...fick nr dit o dom sa att dom ej fått nå ärene där...suck.

Sen säger credit star att jag ska begära intyg av kronofogen som bevisar att dom betalat pengarna till dom...för dom säger att dom inte fått dom där 10 tusem kronorna men jag har ju haft löneutmäting!!! Ringde upp dom igen o då sa dom att det fattades bara 3500kr ca...hon lät så osäker o kune knappt svenska så vi hade svårt o förstå varandra med. Hur ska jag göra??? Ska ja betala dom där 3500kronorna!? Enligt min löneutmätning o det som dragis från min internetbank så e ju min skuld betald!!

2. CJ81

CJ81 V.I.P

Mottagna gillanden:
    70
    Trofépoäng:
    207
    Betala inget.
    När min skuld på creditstar gick till inkasso tog det två månader ungefär innan skulden registrerades som betald hos creditstar.

3. tussan

tussan V.I.P

Mottagna gillanden:
    82
    Trofépoäng:
    247
    Nej jag tänker inte betala en krona till dom:/ ska ringa kronofogden imorgon o berätta detta o be dom ta fram nå dokument/bevis som styrker detta att jag haft löneutmätning och att pengarna gått till credit star..

Dela sidan