Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ska jag göra? Vad blir månadskostnaden?

Hur skulle ni ha gjort? Ligger efter med drygt 10 000 kr, ska jag ansöka om ett Ellos finaref lån (och riskera att få nej och ÄNNU en förfrågan...har 26 st nu) eller göra ett kontantuttag på mitt collector easycard och betala räkningarna med de pengarna? Någon som vet vad månadskostnaden blir för kortet om jag tar ut såhär mycket? HJÄLP!

blir nog mellan 300-400 kr imånaden.har själv inte kortet men har hafft andra kreditkort och de brukar ligga runt samma på liknande stor summa.

Jag hade utnyttjat 2200 kr på mitt Supreme card, och då betalade jag 400 kr för det beloppet per månad...så det borde bli mycket mer i månadskostnad om man utnyttjar 10 000 kr.

Jag har en utnyttjad kredit på 5000 på mitt Easycard jag betalade sist den 30/6 132 kronor i månadsbetalning för det. Easycard är mycket billigare än Supreme card. Så använd du ditt Easycard.

Hur skulle ni ha gjort? Ligger efter med drygt 10 000 kr, ska jag ansöka om ett Ellos finaref lån (och riskera att få nej och ÄNNU en förfrågan...har 26 st nu) eller göra ett kontantuttag på mitt collector easycard och betala räkningarna med de pengarna? Någon som vet vad månadskostnaden blir för kortet om jag tar ut såhär mycket? HJÄLP!

Använd kortet, blir mycket billigare än finaref, plus att du kan ju nyttja kortet igen i takt med avbetalningarna på det

Ja, det är nog det bästa, att lösa skulderna med kortet...jag väntar ju ut tiden så att mina förfrågningar försvinner...i oktober ser det riktigt bra ut, då har jag mindre än 10 st! Sedan kommer min bank att hjälpa mig samla lån, vi har redan träffats och pratat om det. Någon som vet om man kan ta ut så mycket som 10 000 på kortet på ett enda uttag?

Ja bara det finns kvar pengar på kortet till utagsavgiften på 4%

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp