Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur ska man prioritera?!?

Hej.
sitter rejält i skiten med otaliga smslån, avbetalningsplaner och blancolån. Har i flera år levt med ångest varje sekund och vet ej hur det är att leva utan...
Vilka fordringsägare ska man prioritera tycker ni? Jag kan inte få nya lån någonstans.

vilka lan skall man p

Du ar inte ensam ansok om skukdsanering

Det kommer jag aldrig att få, har bra inkomst men det räcker inte med höga belopp på avbetalningsplaner... Inga betalningsanmärkningar...än.

Hur mkt lån/skulder har du? Försök o betala så mkt du kan men vad du än gör ta inga nya lån!!! Sålänge de inte e ett lån så du kan samla ihop allt:)

Mycket...100000 på blanco och kanske 50 på sms. Jag hinner inte betala allt, de går till kfm och så får man betala mycket mer och allt faller och så börjar man om.

Om jag va du skulle ja försöka få ett samlings lån..har du kollat med lendo? Elr de där samlings lånet på svea ekonomi? Dom har nå samlingslån man kan få om man har skulder elr dålig ekonomi..elr så släpper du allt till kronofogden :(

Samlingslån får jag ej trots god ekonomi, och inga anmärkningar. För många lån och förfrågningar. Borde kanske testa Sveas...för som det ser ut så kommer detta aldrig att lösa sig. Kronofogden är uteslutet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp