Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ikano samlalån

Har blivit beviljad ett samla lån från ikanobanken via Lendo, har skickat in skuldbrevet och arbetsgivarintyg som de efterfrågade, någon som har erfarenhet hur lång tid det tar innan lånet blir helt beviljat och de börjar betala av mina andra krediter/smålån?, ringde dem i dag och de sa att mina papper kommit in i dag.
Är så nervös att de ger avslag, fast vet egentligen inte varför jag är nervös, för uppgifterna jag lämnade och de på arbetsgivarintyget stämmer.

Får man fråga hur dina förutsättningar såg ut? Många uc ff? inkomst osv ?

Mina förutsättningar var inte superbra, hade 10 förfrågningar, 12,2% på uc, högt underskott och blanco på nästan 400000kr, årsinkomst på 307000kr. Är så otroligt glad att jag fick lånet, så jag kan betala av alla smslån vilket jag har massor, får ner min månadskostnad med flera tusen. Men känner att jag inte kan andas ut förren ikano betslat av mina lån, så rädd att de på något sätt kommer att ge mig avslag.

Hej! Tog också ett samlalån hos Ikano. Skickade in mina papper i lördags. Nu på morgonen kom första meddelandet om betalt lån. Supersmidigt!

Åh, vad snabbt det gick för dig, kul! Behövde du skicka med några kompletteringar ?

Ringde ikano, allt är klart, de gjorde inbetalningarna i går, till mina hemska sms lån. Jag är så otroligt glad!!!!!!
Jag ansökte om 130000kr, och fick det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp