• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Som rubriken lyder, såg jag idag att Extralånet börjat låna ut från 8.000-50.000 kr. De har tidigare haft utlåning max upp till 8.000. Tar Bisnode. Någon som provat och fått beviljat högre än 8.000 kr? Förutsättningar isf? :)

https://extralanet.se/

Ingen uc!
 
Senast redigerad av en moderator:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Tack för din ansökan!
Vi gör vårt yttersta för att behandla din ansökan så snart vi kan och återkommer till dig efter sedvanlig kreditkontroll.

Hyser ingen större förhoppning att få denna dock eftersom jag redan har avbetalnng på ett lån hos Extralånet haha. Men ska fråga dom om jag betalar av dom 8.000 jag har hos dom om jag kan få det på 50.000!
 
G

Grymmma

Gäst
Poäng: 0
Grymt, har lånat massor av 38:an och Extralånet. Samma ägare och de är väldigt trevliga enligt mig och lätta att komma överens med.

Inget lån jag ska ta personligen i dagsläget men bra för er andra att låna utan UC men för helvete, sköt lånet era speltorskar. Detta är ett av de trevligaste bolagen där ute på lånemarknaden så hoppas inte massa idioter förstör genom att låna och inte återbetala.
 

Jazzyfizzle

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
2 November 2018
Meddelanden
144
Mottagna reaktioner
48
Poäng
147
Jag ansökte. Gick in o kolla på bisnode hade 15 ff haha o kreditscore 1. Antar de är kört :(
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Tack för din ansökan!
Vi gör vårt yttersta för att behandla din ansökan så snart vi kan och återkommer till dig efter sedvanlig kreditkontroll.

Hyser ingen större förhoppning att få denna dock eftersom jag redan har avbetalnng på ett lån hos Extralånet haha. Men ska fråga dom om jag betalar av dom 8.000 jag har hos dom om jag kan få det på 50.000!
Gick ej att komma vidare stannade på två sekunder hela tiden vid bankkonto
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
896
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Jag har alltid blivit beviljad av dessa även med 50+ förfrågningar på bisnode och uselt betyg och en skrämmande transaktionshistorik med instantor. Dom kanske inte kollar detaljerat på instantor. Har varit sen några gånger med betalningarna men fått lån senare ändå. Lånat till och från i 2-3 år av dom. Doxk har jag som Terry redan lån hos Extralånet på 8000 kr. Undra om man kan få ta deras nya större lån och baka in det gamla med. Hör av dig hur det går för dig Terry :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
Norreborre - har exakt samma förutsättningar som dig. KATASTROFALT betyg hos Bisnode. Så det jag tänkte är betala dessa 8.000 och sen ansöka om 50.000
Jag tänker att det värsta som kan hända är att jag får låna 8.000 sen igen?
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Är det någon som fått svar
Såg att det är Catalunia och det är väl inte 38:an det har väl canoxa som bolag
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Stannar på 2 sekunder hela tiden vid verifiering av bankkonto kommer ej vidare
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp