• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Hjälp! Fått kronofogden påminnelse 21 jan

V

Vetfan

Gäst
Poäng: 0
Hej !!
Jag fått kronofogden påminnelse 21 jan , kan inte betala förens min feb lön kommer .. hur ska Jag Göra ? intrum Inkasso ingenting dom kan återkalla ärande finns ingen lösning .. när kommer kronofogden plinga på dörren o jobbet ? Får panik pinsam om alla vet det på jobbet ...
Hjälp mig ????
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Ett tips är att du läser runt på forumet finns mängder med tips hur du kan förhala processen!
 
V

Vetfan

Gäst
Poäng: 0
Ett tips är att du läser runt på forumet finns mängder med tips hur du kan förhala processen!
Jag vet inte om det är försent skicka delgivningskvitto 18 feb fick ju påminnelse 21 jan hinner jag får anmärkningar ? O kronofogden kommer o plinga o besöka jobbet än ?? Får lön 27 feb
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Jag vet inte om det är försent skicka delgivningskvitto 18 feb fick ju påminnelse 21 jan hinner jag får anmärkningar ? O kronofogden kommer o plinga o besöka jobbet än ?? Får lön 27 feb

Ring dem och godkänn betalningsföreläggandet via telefon.
 

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Jag vet inte om det är försent skicka delgivningskvitto 18 feb fick ju påminnelse 21 jan hinner jag får anmärkningar ? O kronofogden kommer o plinga o besöka jobbet än ?? Får lön 27 feb

Det är aldrig för sent att skicka delgivningskvittot, det är ju det dom vill ha.

Glöm inte att skriva "Jag bestrider ärendet" på delgivningskvittot.

Vilka är du skyldig pengar?
 
V

Vetfan

Gäst
Poäng: 0
Det är aldrig för sent att skicka delgivningskvittot, det är ju det dom vill ha.

Glöm inte att skriva "Jag bestrider ärendet" på delgivningskvittot.

Vilka är du skyldig pengar?

intrum Inkasso , har inte betalat in dec och jan månad . När ska man skicka delgivnings kvitto ? Fick påminnelse 21 jan , kommer andra påminnelse med ??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp