• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Daypay lån, hur är de?

C

Cathrin

Gäst
Poäng: 0
Hej!
Någon som har lån eller nyligen sökt lån där?
Hur svåra är de att få lån hos?
Eller är de någon som vet vilka lån som är "lättast" att få?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
98
Poäng
267
Hej, jag har varit återkommande kund hos dem, funkar bra, de sätter upp autogiro för återbetalning när man söker, jah har fått låna 3000kr i omgångar, tror att det är enormt sällsynt att dme beviljar högre belopp, dem tar creditsafe.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Jag har varit flitig kund hos dessa och lånade bara där
Dock är jag spärrad för att jag lånat för mycket enl dom och enl de nya kredit regler som råder får jag inga mer lån hos dom
Har aldrig misskött mig och autogiro men får alltså inte vara kund så tänk dig för att inte låna för många ggr
 

PandaSthlm

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
23 Mars 2017
Meddelanden
110
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Har lånat av daypay och det har aldrig vart nåt problem. Lånet dras autogiro.
 
L

Linda

Gäst
Poäng: 0
hej är det någon annan som har problem med dom denna gången! Betalade allt igår, fick ett sms och fick ett lån till men nu när jag skulle ansöka på hemsidan får jag avslag! När jag kollar på mina sidor står det att lånen ej är återbetalda!
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
hej är det någon annan som har problem med dom denna gången! Betalade allt igår, fick ett sms och fick ett lån till men nu när jag skulle ansöka på hemsidan får jag avslag! När jag kollar på mina sidor står det att lånen ej är återbetalda!

Samma här. Jag frågade kundtjänst varför och då svarade de att mina sidor uppdateras en gång per dygn. Vet ej om det är svaret på varför jag fick avslag denna gång.
Hur har det gått för dig?
Med vänlig hälsning, Caroline
 
L

Linda

Gäst
Poäng: 0
Samma här. Jag frågade kundtjänst varför och då svarade de att mina sidor uppdateras en gång per dygn. Vet ej om det är svaret på varför jag fick avslag denna gång.
Hur har det gått för dig?
Med vänlig hälsning, Caroline
Nej kommer inte kunna få lånet som man söker via nätet men jag kommer då lånen via sms! Helt sjukt nu när jag har 10 gånger bättre förutsättningar! Han skylde på att det har blivit hårdare helt plötsligt!
 

Jonnaaaa

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
11 Augusti 2016
Meddelanden
387
Mottagna reaktioner
141
Poäng
327
Jag fick inte låna denna månad, då har jag kanske lånat där tre gånger totalt cirka 1000 kr..
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Nej kommer inte kunna få lånet som man söker via nätet men jag kommer då lånen via sms! Helt sjukt nu när jag har 10 gånger bättre förutsättningar! Han skylde på att det har blivit hårdare helt plötsligt!


Samma svar här när jag tjatat på dem en stund. Hårdare krav sa de också.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp