• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Cashbuddy tog UC

Krister

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
Cashbuddy har registrerat mitt lån hos dem till uc nu och de paja mitt betyg, från 16.5 till 19.6 .. blir så trött... haft dem i flera år och nu helt plötsligt syns dem på min uc. Jag som skulle söka samlingslån nästa månad. Varför gör dem så nu helt plötsligt ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Johaaan

Gäst
Poäng: 0
Samma här.

Den registrerades idag och mitt kreditbetyg höjdes extremt mycket.
Måste bli av med denna nu på en gång.
 

Krister

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
76
Mottagna reaktioner
13
Poäng
52
När ett nytt lån registreras på uc så höjs betyget direkt vad jag förstår, som nu. Men
vad händer vid nästa uppdatering av uc, mitt betyg blir väl inte sämre väl? Jag som betalat in massa extra på mina krediter för att förbättra mitt betyg till nästa månad och så kommer detta, en fet j*vla örfil ...
 
K

Kakan

Gäst
Poäng: 0
Jag fick lägre betyg när det kom ett nytt lån på 350k men en något lägre skuld på kreditkort, alltså vi talar om 1500 kr. Utnyttjad 3,5k/5k
 
F

Fedd

Gäst
Poäng: 0
Vad äckliga dom är.
Snyggt när man söker bostad eller samlingslån hos större bank.


”Cashbuddy AB” 30.000:-
 
J

Johaaan

Gäst
Poäng: 0
Så jävla vidriga.

Jaja, blir att lösa denna snabbt som fan, vill absolut inte att denna ska synas på min UC.
 
F

Fedd

Gäst
Poäng: 0
Även om du löser lånet kommer det stå synligt i ett år! Ungefär lika kul som en anmärkning
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp