- Blev medlem
- 10 Februari 2021
- Meddelanden
- 117
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 62
Rensat alla cach filar allt och testat olika, webbläsare i min platta så jo gjort allt och skrivit mejl dit och det svarar som inte på pga GPRG lagen
Jag håller med dig om det, men tänkte att försöka duger iaf, bättre att göra så mycket man kan än inget, är dom inte att komma i kontakt med så är det ju inte lättJag tycker det säger sig själv att det inte är en lösning att betala till ett helt annat bolag, du kunde ju lika gärna betala till ditt elbolag och tyckt att Intrum var dålig som inte kunde lösa det.
Intrum är inte jättesvår att nå per telefon..
Jo Intrum är jätte svåra att må på telefon om man inte har någon telefonJag tycker det säger sig själv att det inte är en lösning att betala till ett helt annat bolag, du kunde ju lika gärna betala till ditt elbolag och tyckt att Intrum var dålig som inte kunde lösa det.
Intrum är inte jättesvår att nå per telefon..
Jo Intrum är jätte svåra att må på telefon om man inte har någon telefon
Nej jag beskyller inte dom för det heller, tråkigt bara att de inte kan svara på vanliga mejl, hade dom nu haft en chatt då hade ju inte problemet uppstått överhuvudtagetDet stämmer förvisso men det kan du ju knappast beskylla Intrum för.
Alltid lika jävla trevlig i dina svar. Ge killen lite andrum. Sen tycker jag personligen det är sinnessjukt att Intrum har 199 olika avdelningar. Innan du nu rättar mig och säger exakt hur många dom har fattar du min poäng. Det är rätt sanslöst efterblivet av dom för han är inte den enda som hamnat mitt emellan dessa jävla avdelningar. Jag har själv råkat ut för det och det kan helt ärligt inte vara så svårt att vidarebefordra betalningen till rätt avdelning. Jag förutsätter att dom har samma system. Så att han likagärna kunde betalat till ett elbolag köper jag inte överhuvudtaget. Sen att jag personligen har haft bra erfarenhet av handläggarna där är en helt annan femma. Deras system är fortfarande det sämsta. De flesta företag ser en vinning i att länka samman avdelningar. Intrum gör precis tvärt om."kommer inte fram på telefon eller mejl " var intressant i inledningen. Man fick känslan av att du ringt frenetiskt. Inte att du inte ens ringt
Alltid lika jävla trevlig i dina svar. Ge killen lite andrum. Sen tycker jag personligen det är sinnessjukt att Intrum har 199 olika avdelningar. Innan du nu rättar mig och säger exakt hur många dom har fattar du min poäng. Det är rätt sanslöst efterblivet av dom för han är inte den enda som hamnat mitt emellan dessa jävla avdelningar. Jag har själv råkat ut för det och det kan helt ärligt inte vara så svårt att vidarebefordra betalningen till rätt avdelning. Jag förutsätter att dom har samma system. Så att han likagärna kunde betalat till ett elbolag köper jag inte överhuvudtaget. Sen att jag personligen har haft bra erfarenhet av handläggarna där är en helt annan femma. Deras system är fortfarande det sämsta. De flesta företag ser en vinning i att länka samman avdelningar. Intrum gör precis tvärt om.