Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Inlägg som raderas

Diskussion i 'Om forumet' startad av Annhha, 25 november 2018.

1. Annhha

Annhha Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Trofépoäng:
    446
    Jag har svarat på ett inlägg igår och fick ett svar i maillåda. Dock kan jag inte se att svaret från den personen finns publicerat på forumet. Har för mig att det brukar stå om det är något som tagits bort men kan ha fel? Svaret från den personen var i mina ögon provocerande så jag är tacksam för att det inte är publicerat. Bara lite nyfiken på hur det fungerar på forumet.

Auron gillar detta.
  2. Kimsan72

Kimsan72 V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 433
    Trofépoäng:
    947
    ...men om hen svarade via mail till Dig, så har väll inte hen även svarat ute på forumet, eller tänker ja fel?!

3. Annhha

Annhha Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Trofépoäng:
    446
    Jag uttryckte mig nog fel.. När det är någon som svarat på ett inlägg som jag gjort så hamnar det i min maillåda och då brukar jag gå in på forumet och även se det där. Men det finns inte på forumet denna gång.
    Så personen har inte skickat mail till mig om du förstår vad jag menar.

Kimsan72 gillar detta.
  4. Annhha

Annhha Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Trofépoäng:
    446
    Även kikat i konversationer och det finns inget som är skickat till mig igår. Bara en stilla undran om hur det fungerar på forumet..

Kimsan72 gillar detta.
  5. Kimsan72

Mottagna gillanden:
    1 433
    Trofépoäng:
    947
    Jepp, nu förstår jag.. Ja har ju själv alltid undrat just varför jag INTE får ett Mail när folk jag svarat på mina inlägg här... Tidigare fick jag det, men inte nu längre...
    Förmodligen har nog hen raderat sitt inlägg... Du skrev ju att det var rätt provocerande, så förhoppningsvis har även hen insett det & därför raderat det... :)

6. Annhha

Annhha Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Trofépoäng:
    446
    Då förstår jag också Tänkte först att det var redaktionen(vet inte om det kallas så men de som har hand om denna sida menar jag) som hade raderat det men som du skriver så självklart kan det var personen själv som raderade det. Var inget trevligt svar nämligen. Tack för ditt svar♥️

Kimsan72 gillar detta.
  7. Kimsan72

Mottagna gillanden:
    1 433
    Trofépoäng:
    947
    Kan ju självklart även vara en ”moderator” för Lånforum som oxå har raderat inlägget om det var väldigt provokativt, men det ska nog rätt mycket till innan dom raderar meddelanden kan ja tänka mig... Förhoppningsvis raderade skribenten själv sitt meddelande för att hen tog sitt förnuft tillfånga... :)

8. sirpoller

sirpoller Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    38
    Trofépoäng:
    137
    Kan det ha varit en vid användarnamn maja (ett tecken, minns ej vad för tecken) eller Maria?

Jag gjorde en anmälan på den personen då hen skrev om whatzup lån. Så det var ett spamreklam på många inlägg. Bara en undran. :)

Kimsan72 gillar detta.
  9. Annhha

Annhha Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    368
    Trofépoäng:
    446
    Det var inlägg i "När man inte har nån" under kategori Hjälp! det var svar från signatur Porla som inte lades ut på forumet. Lika bra det...

Kimsan72 gillar detta.
  10. Ny2018

Ny2018 V.I.P

Mottagna gillanden:
    575
    Trofépoäng:
    556
    I den tråden skrev även jag och jag hoppas inte att mitt svar var stötande.

Dela sidan