Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Inledande av skuldsanering

Anonymspeltorsk

Ny medlem
Poäng: 1
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tjenare! Jag fick inledande av skuldsanering för ungefär 1,5 månad sen. Hoppas ju såklart på det bästa men en liten oros känsla i magen finns ju kvar innan beslutet är helt fattat.
Som jag förstår det så är det ovanligt att de nekar efter inledande men chansen finns, hur vanligt är det? Någon som har några erfarenheter?
Och till er som ansökt, använd skuldrådgivare, blev nekad först och sökte direkt efter med skuldrådgivare och fick då inledande, kanske lotteri med handläggare eller också så är skuldrådgivare en god faktor då det är en av frågorna man får vid uppringningen. Hoppas jag kunde bidra med ett gott råd och att jag får svar på mina funderingar! Godkväll.

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 347
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
24 339
Mottagna reaktioner
11 750
Poäng
8 347
Det finns ingen statistik men när jag hört med skuldsaneringsfolk så har dom magkänsla att typ 70% av avslagen görs innan inledande

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Meddelanden
1 077
Mottagna reaktioner
367
Poäng
517
Tjenare! Jag fick inledande av skuldsanering för ungefär 1,5 månad sen. Hoppas ju såklart på det bästa men en liten oros känsla i magen finns ju kvar innan beslutet är helt fattat.
Som jag förstår det så är det ovanligt att de nekar efter inledande men chansen finns, hur vanligt är det? Någon som har några erfarenheter?
Och till er som ansökt, använd skuldrådgivare, blev nekad först och sökte direkt efter med skuldrådgivare och fick då inledande, kanske lotteri med handläggare eller också så är skuldrådgivare en god faktor då det är en av frågorna man får vid uppringningen. Hoppas jag kunde bidra med ett gott råd och att jag får svar på mina funderingar! Godkväll.
Sökte du med eller utan rådgivare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp