• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Jag & min skuldsanering

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Nu är dagen här. Idag är jag i mål och har klarat av min skuldsanering! Loggade in på både Uc och Creditsafe och känslan av att se att det inte finns varken betalningsanmärkningar, övriga anmärkningar, skuldsaldo eller pågående skuldsanering är obeskrivlig. Nu är det "bara" mitt csn-lån som inte ingick i skuldsaneringen som är kvar, men det är trots allt hanterbart och något jag kommer att klara av att få undan utan stress innan jag går i pension. Är så tacksam över att jag fick chansen och äntligen fått ordning på mitt liv <3<3<3
Jag kan bara tänka mig DEN känslan. Stort Grattis till avklarad sanering.
Själv har jag nu 6 inbetalningar kvar… Sen är även jag på ”grön kvist” igen… :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 113
Poäng
1 367
Nu är dagen här. Idag är jag i mål och har klarat av min skuldsanering! Loggade in på både Uc och Creditsafe och känslan av att se att det inte finns varken betalningsanmärkningar, övriga anmärkningar, skuldsaldo eller pågående skuldsanering är obeskrivlig. Nu är det "bara" mitt csn-lån som inte ingick i skuldsaneringen som är kvar, men det är trots allt hanterbart och något jag kommer att klara av att få undan utan stress innan jag går i pension. Är så tacksam över att jag fick chansen och äntligen fått ordning på mitt liv <3<3<3
Det är en fantastisk känsla!
Trots att det snart är 1,5 år sen jag var klar kan jag plocka fram känslan när jag såg att min sista betalning var dragen från kontot.

För mig tog det ett tag att fatta att allt var klart och att jag kanske inte behövde välja A eller B utan faktiskt kunde köpa båda eller den dyrare utan att riskera att stå utan pengar.

Grattis och lycka till!
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Det kommer gå fort!
Ta det från en som vet vad han pratar om :)
Jag tycker åren med skuldsanering har rusat fram och allt har gått över förväntat, men just nu, dessa sista månaderkänns det faktiskt otroligt tungt… :(
Kanske beror det på att efter ännu en omprövning i våras, så fick jag ny betalplan där jag halkade ner på att leva på existensminimum igen…
Jag biter ihop… ser likväl ljuset i tunneln :)
 

Mumlan

Kunnig medlem
Poäng: 336
Blev medlem
20 Maj 2023
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
153
Poäng
336
Nu är dagen här. Idag är jag i mål och har klarat av min skuldsanering! Loggade in på både Uc och Creditsafe och känslan av att se att det inte finns varken betalningsanmärkningar, övriga anmärkningar, skuldsaldo eller pågående skuldsanering är obeskrivlig. Nu är det "bara" mitt csn-lån som inte ingick i skuldsaneringen som är kvar, men det är trots allt hanterbart och något jag kommer att klara av att få undan utan stress innan jag går i pension. Är så tacksam över att jag fick chansen och äntligen fått ordning på mitt liv <3<3<3
Stort stort grattis till dig!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp