Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kan dom neka efter signering?

I torsdags skickade jag in en låneansökan hos Wasa Kredit, blev beviljad direkt och signerade både lånet och fullmakt för att lösa några andra mindre krediter.
Inbetalning 2-4 bankdagar.
Men nu är jag ändå orolig att bli nekad trots att jag signerat det hela. Kan det hända?
Någon här som lånat från Wasa? Hur snabbt hade ni pengarna?

Alla andra verkar kunna neka väldigt sent i processen så varför inte..
Jag är gravt emot att dom kan neka efter att skuldebrevet undertecknats.. dom skulle då om dom ville kräva betalt eller sälja skuldebrevet vidare och någon annan kröva betalt enligt skuldebrevet, och att behöva betala tillbaka utan att fått pengar själv vore riktigt tråkigt

Blev själv beviljad av bank Norwegian för drygt 1 mån sen, signerade digitalt skuldebrevet. Sedan drog dom tillbaka.. tycker man inte borde kunna komma så långt i processen och sen neka.

Blev själv beviljad av bank Norwegian för drygt 1 mån sen, signerade digitalt skuldebrevet. Sedan drog dom tillbaka.. tycker man inte borde kunna komma så långt i processen och sen neka.

Kul om dom nyttjar skuldebrevet för att få betalt sedan, man har ju ändå skrivit under på att man tänkt betala si och så många kronor till BN.

Bank Norwegian verkar allmänt blivit hårdare med utlåningen numera.Kanske är det så att allt flera lån gå vidare till inkasso eller att dom lånat ut lite för lätt innan kan tänkas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp