N
Nutella
Gäst
Poäng: 0
Hej! Sökte lån via Freedom Finance, fick avslag överallt eftersom jag är för tillfället sjukskriven från min anställning. Sedan gick det ett par veckor och de skickade e-post att jag hade beviljat lån och skuldbrev på väg hem. Det var från Konsumentkredit och jag skrev under och istället för lönespec skickade jag med utbetalningar för min sjukpenning. Sedan ringde Konsumentkredit upp mig och frågade om jag hade anställning att komma tillbaka till efter sjukskrivningen och ville ha en nollad lönespec. Det fick jag vänta en och en halv vecka på innan jag fick det från jobbet och nu har jag mailat in den till Konsumentkredit. Dom svarade tack för komplettering, och att en handläggare ska titta på ärendet ifall det behövs något mer eller om dom har fler frågor. Nu är jag nervös ifall jag får lånet, är det någon som har erfarenhet om man kan få avslag trots att skuldbrevet är inskickat och de kompletteringar som behövdes och kommer dom att göra en till kreditupplysning? Är väldigt ny på det här med lån så tacksam för svar!