• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kan jag leasa?

United123

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 Januari 2021
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Funderar lite på leasing, troligtvis ta över ett kontrakt på ca 18 månader. Jag har 13 anmärkningar som är mellan 30 och 9 månader gamla, har inga lån. Blir svårt att få va? Kan man ha med sig en person som medsökande och skulle jag ha någon chans då?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Det går inte. Men den medsökande kan ju leasa bilen själv, och hyra ut den till dig i andra hand. Blir samma risk för din vän...
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 846
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Det borde vara kört
 

Kanki

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
4 Juni 2016
Meddelanden
321
Mottagna reaktioner
152
Poäng
347
Funderar lite på leasing, troligtvis ta över ett kontrakt på ca 18 månader. Jag har 13 anmärkningar som är mellan 30 och 9 månader gamla, har inga lån. Blir svårt att få va? Kan man ha med sig en person som medsökande och skulle jag ha någon chans då?

Jag fick leasa en Seat online med 6 anmärkningar utan medsökande så skulle tro att det inte är omöjligt med 13 anmärkningar heller.
 
S

Sev87

Gäst
Poäng: 0
Jag fick leasing, dock 36 månader vilket tycks vara standard.
Jag hade vid kontraktsskrivning 6st anm så mer än så är nog svårt skulle jag tro.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp