Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Kan man få lån trots 25,3 i kreditbetyg?

Diskussion i 'Kreditupplysningar' startad av jobbigtnu, 31 augusti 2018.

1. jobbigtnu

jobbigtnu Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Trofépoäng:
    52
    Är ju i skriande behov då min ekonomi inte går ihopa denna månaden skjutit upp ett lån och inte betalat 4000 samtidigt så försvinner två förfrågningar i oktober och om jag på något sätt kommer igenom dit borde väl betyget sjunka i och med det och då borde ju chansen till ett lån också öka. Fick förslaget Bank Norwegian igår och hittar jag ingen annan lösning så blir det till att söka på Advisa, men är ju såklart rädd att det inte går och då känns allt bara hopplöst( gör i och för sig det nu med) och kreditbetyget flyger ännu högre ju

2. Norreborre

Norreborre V.I.P

Mottagna gillanden:
    41
    Trofépoäng:
    157
    Jag har fått för mig under alla mina års lånande att det är större chans att bli beviljad om man söker direkt på sidan. Jättekonstigt jag vet. Var i mejlkonversation med Balanzia när jag skulle ta lån där en gång och dom sa att det var bättre att söka direkt på hemsidan för att öka mina chanser.

3. Norreborre

Norreborre V.I.P

Mottagna gillanden:
    41
    Trofépoäng:
    157
    Hur som helst. Stort lycka till hur du än gör! Skriv om det skiter sig så ska vi nog kunna komma på en annan lösning. Inte att jag lånar ut men har under mina 4 års lånande blivit en expert på hur skiten fungerar.

jobbigtnu gillar detta.
  4. svartRöd

svartRöd Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    13
    Trofépoäng:
    41
    Bank Norweigan fick jag störst lån av, de erbjöd nästan 10x mer än vad jag ansökte om från början, som jag dumt nog tog när chansen kom... minns inte om det hade sjunkit sådärpass riktigt men inte långt ifrån.

jobbigtnu gillar detta.

Dela sidan