Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kfm hjälp, vad betyder detta ? :)

Nån som kan hjälpa mig med några funderingar?

Har 17 st anmärkningar som försvinner nu under 2017 (gjorde personlig kk 2013-14)

Men vad betyder detta ?

Skuld hos kronofogden saknas per 2016-12-30.
Personen har haft en skuld hos kronofogden under 4 av de senaste 24 månaderna. Den högsta skulden uppgick till 28.489 kr.
Beloppen ovan avser oreglerade skulder hos kronofogden. Observera att dessa skulder ibland omfattar fordringar som även finns redovisade som betalningsanmärkningar.
Skuld hos kronofogden de senaste 24 månaderna.

Är skuldsaldo och anmärkningar 2 olika saker? Vad betyder "4 av 24 mån"?

Vad händer när dom 4 månaderna gått som är kvar?

Skuldsaldo är en typ av anmärkning. Den här typen av anmärkning står registrerad under 24 månader. Du ska räkna 24 månader framåt från senaste månaden med skuldsaldo!

Ok...men min sista anmärkning kom 2/7 2015 då betyder de att skuldsaldot försvinner 2/7 2017? Vad händer då? Jag fattar fortfarande inte...förlåt

Ok...men min sista anmärkning kom 2/7 2015 då betyder de att skuldsaldot försvinner 2/7 2017? Vad händer då? Jag fattar fortfarande inte...förlåt

Betalningsanmärkning står kvar 3 år. Skuldsaldo 2.

Ok så 4 av 24 mån menas att skulddaldot är borta om 4 månader?

Nej, det betyder att du haft skuldsaldo hos Kronofogdemyndigheten under 4 månader, senaste 2 åren. Räkna 2 år framåt från senaste månaden med skuldsaldo.

Det står 2015-04-02 som sista skuldsaldo, dvs försvinner den i april:)

Då syns inte skuldsaldot längre utan bara dom anmärkningar jsg hsr kvar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp