Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Klarna Delbetala / Faktura

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Chris123, 3 december 2018.

1. Chris123

Chris123 Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Hej,

Är det någon som förstår Klarna system, på appen står det, ditt "köputrymme är stort, sen kan man ändå inte betala via Klarna, har betalt alla fakturor i tid osv, varit med om att ena dagen nej, sen nästa dag så är det grönt... Deras kundservice säger olika saker varje gång....

2. Bramserud

Bramserud V.I.P

Mottagna gillanden:
    183
    Trofépoäng:
    347
    Jag slarvade med en Klarna-faktura och blev bannlyst från att handla på faktura hos dem i tre år. Nu går det dock bra igen, och de har nog inte tagit någon kreditupplysning på mig, för då hade jag säkert inte fått handla. Vad jag har för köputrymme vet jag inte, hur ser man det?

3. Chris123

Chris123 Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Du får ladda ner appen så ser du det direkt när du loggar in...

4. Bramserud

Bramserud V.I.P

Mottagna gillanden:
    183
    Trofépoäng:
    347
    Jag ser inget sådant... Det står "Att betala 0kr", under det "Senaste köp", och nästa grej är "Guide: Så väljer du rätt kalsonger".

5. Home : längst upp ( att betala, Klarna konto, köpsutrymme)

6. Lavendel

Lavendel Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Trofépoäng:
    12
    Det är exakt samma för mig kan heller inte handla av och till. Kundtjänst säger att jag först måste betala av på min skuld. Sedan så funkar det helt plötsligt igen. Ena gången chattade jag med kundtjänst och innan de han svara igen så kunde jag handla på faktura igen .När jag fick svar skrev de att jag måste betala av och just nu inte kunde handla mera på ett tag. Står att jag har stort köputrymme med.

Dela sidan