• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Klarna Inkasso

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Modhi inkasso 2500 i månaden total skuld ca 100.000 prata med dem direkt om fryst ränta eller lägre summa, verka som det kan gå att omförhandla när man betalat ett tag. Kan lägga till att jag fick en betalningsfri månad genom att maila ooch fråga snällt, det skall de ha stort plus för.
Vatt detta nyligen ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Ni som har Klarna på Inkasso, fråga om inte Sileo ka frysa räntan, Dom är generösa som fan med det.
 

glomskaekorren

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Hur lång tid tog det för er från att Klarna släppte skulden tills ni fick brev/Kivra om inkassoskuld? Mitt släpptes för drygt 1 månad sen men har fortfarande inte fått något från inkasso än?
 

Marrrr

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Hur lång tid tog det för er från att Klarna släppte skulden tills ni fick brev/Kivra om inkassoskuld? Mitt släpptes för drygt 1 månad sen men har fortfarande inte fått något från inkasso än?
Tog ganska lång tid vill jag minnas. Men det lär nog komma snart.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
887
Mottagna reaktioner
366
Poäng
497
Tack för svar, blev lite orolig att något blivit fel.
Lr så bara klickar du betala allt, sen när du får besked att det ej kunnat dras, gör du samma sak igen tills sista datumet gått förbi. Då läggs en ny faktura upp till nästa månad. Så slipper man inkasso på ett bra tag, tror ja gjorde så från juni till nov.
 

glomskaekorren

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 November 2021
Meddelanden
81
Mottagna reaktioner
32
Poäng
137
Lr så bara klickar du betala allt, sen när du får besked att det ej kunnat dras, gör du samma sak igen tills sista datumet gått förbi. Då läggs en ny faktura upp till nästa månad. Så slipper man inkasso på ett bra tag, tror ja gjorde så från juni till nov.
Men skulden är redan skickat till inkasso, den visas som 0 på Klarna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp