• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Klarnakortet - hur får man ut pengar?

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Hej!

testar igen, det måste finnas fler som gjort detta och ännu fler som undrar.

hur får man ut pengar från Klarna kortet??? vet att Paypal spärrat insättningar från Klarna kortet. Vissa har nämnt Billender men det är ju att dem betalar ens faktura så förstår inte riktigt hur man får ut pengar på det sättet.

har någon härinne en idé eller lösning?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 199
Mottagna reaktioner
1 271
Poäng
997
Hur många trådar ska vi ha om detta ämne? Bra att söka fram en befintlig tråd och skriva där, istället för nya trådar hela tiden.
 

Svante1

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
980
Mottagna reaktioner
418
Poäng
537
Hej!

testar igen, det måste finnas fler som gjort detta och ännu fler som undrar.

hur får man ut pengar från Klarna kortet??? vet att Paypal spärrat insättningar från Klarna kortet. Vissa har nämnt Billender men det är ju att dem betalar ens faktura så förstår inte riktigt hur man får ut pengar på det sättet.

har någon härinne en idé eller lösning?
Jag körde med paypal förra veckan och det funkade? Du får lägga till kortet i paypal som betalsätt och sedan betala till dig själv i ett annat paypal konto och sedan ta ut dem till ditt bankkonto.
Angående billender så körde jag via min klarna kortet där billender betalade min rocker kredit med klarna kortet och sedan tog jag ut den krediten som blev betald till rocker och så uttnyttjade jag min klarna skuld i min fairlo lösa ;)
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Jag körde med paypal förra veckan och det funkade? Du får lägga till kortet i paypal som betalsätt och sedan betala till dig själv i ett annat paypal konto och sedan ta ut dem till ditt bankkonto.
Angående billender så körde jag via min klarna kortet där billender betalade min rocker kredit med klarna kortet och sedan tog jag ut den krediten som blev betald till rocker och så uttnyttjade jag min klarna skuld i min fairlo lösa ;)
Tja! Tack för svar!

men när jag lägger in Klarna kortet för att sätta in pengar på mitt Paypal så hamnar kortet automatiskt under ”kort som inte stöds”? Gör jag fel?
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Ni som gjort metoden via payPal - hur lång tid tog det för er att få in pengarna på ert bankkonto?
 

Kreditvärdig

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
31 Oktober 2022
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Snälla alla ni, varför måste ni hela tiden leta kryphål att utnyttja och förstöra för oss med ordnad ekonomi?
Klarna-kortet är ju så smidigt att själv kunna välja när och vilka köp man vill betala…
Snälla låt bli att fucka upp Klarna-kortet så att de behåller dessa smidiga villkor!
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Snälla alla ni, varför måste ni hela tiden leta kryphål att utnyttja och förstöra för oss med ordnad ekonomi?
Klarna-kortet är ju så smidigt att själv kunna välja när och vilka köp man vill betala…
Snälla låt bli att fucka upp Klarna-kortet så att de behåller dessa smidiga villkor!
Förstår din tanke men samtidigt är det upp till var och en vad dom vill göra med sin ekonomi. Det är som att säga sälj din bil eftersom jag inte har en och det är orättvist att du ska få påverka min framtid så det finns en dubbelstandard i din tanke. Jag förstår dock vart du kommer ifrån men samtidigt så måste man tänka efter lite. Du kommer fortfarande kunna handla med ditt klarna kort så du behöver inte direkt vara orolig.
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Snälla alla ni, varför måste ni hela tiden leta kryphål att utnyttja och förstöra för oss med ordnad ekonomi?
Klarna-kortet är ju så smidigt att själv kunna välja när och vilka köp man vill betala…
Snälla låt bli att fucka upp Klarna-kortet så att de behåller dessa smidiga villkor!
Men gud din tönt, håll dig borta från detta forum ifall du tänker så. Jag betalar ju själv för det jag tar ut så vad är problemet? Antar inte att du hänger här för att du är den vassaste kniven i lådan när det kommer till ekonomi? Gör du vad du vill med ditt Klarna kort så gör jag vad jag vill med mitt - clown
 

lalidafa

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 Januari 2021
Meddelanden
202
Mottagna reaktioner
34
Poäng
147
Snälla alla ni, varför måste ni hela tiden leta kryphål att utnyttja och förstöra för oss med ordnad ekonomi?
Klarna-kortet är ju så smidigt att själv kunna välja när och vilka köp man vill betala…
Snälla låt bli att fucka upp Klarna-kortet så att de behåller dessa smidiga villkor!
”Förstör för oss med ordnad ekonomi” du hänger på Lånforum och utnyttjar själv Klarna kortet. Snacka om att kasta sten i glashus
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp