• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Den här syns äntligen efter ett halvår eller mer nu efter lansering och så får jag det inte. Kundtjänst sa (första gången vi hördes) att möjligheten att söka bara kommer upp först när man får söka, när man uppfyller kriterierna och har rätt till det.
 

Bilagor

  • 4D4B1C98-A225-4D1D-91BD-EE0C651703D6.jpeg
    4D4B1C98-A225-4D1D-91BD-EE0C651703D6.jpeg
    695 KB · Visningar: 226
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Tur jag har en man utan Klarna skuld som kan fixa det så att farligare räntor går ner. Blir ändå sur på att rutan att beställa kom upp bara för att ge ett nej.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Alltså det står bara så här när jag loggar in på Klarna :


Klarna Konto
Ditt konto har avslutats.
Du kan fortfarande se din historik


Jo tack jag vet det men var kan jag hålla koll på mina betalningar då?! Jiises så usla dom är jag orkar inte.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 085
Mottagna reaktioner
6 665
Poäng
4 477
Alltså det står bara så här när jag loggar in på Klarna :


Klarna Konto
Ditt konto har avslutats.
Du kan fortfarande se din historik


Jo tack jag vet det men var kan jag hålla koll på mina betalningar då?! Jiises så usla dom är jag orkar inte.
Varför har Klarna avslutat ditt konto? Ett konto avslutas/stängs när skulden går vidare till Inkasso väl? Men om du betalar till Klarna och inte till Segoria så kan de väl inte avsluta kontot bara så där, oavsett storlek på skulden?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Mitt avtal har inte gått till inkasso eller segoria.
Betalade hela 25.000 till dom denna månadeN.
Så har det stått på mitt konto sedan jag skaffade Klarnakortet haha, sedan dag ett.
Ändå gick kortet att använda.
Märkligt sa bill.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Samma här...står att mitt konto är avslutat fast jag har en pågående delbetalning hos Klarna. Anmälde detta till Klarnas kundtjänst i Augusti!! förra året som då sa att det beror på ett omfattande tekniskt fel. Det är fortfarande inte löst...Augusti alltså...Måste chatta med Klarnas idiotiska kundtjänst varje månad för att få information om min sammantagna skuld...
 

Lavendel

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
29 December 2016
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
57
Poäng
177
Står lika för mig med att mitt konto är avslutat fast jag har pågående delbetalning och handlar då och då .Stått så sedan en väldig lång tid tillbaka . Även jag har kontaktat kundtjänst men utan lösning. Ser min sammanlagda skuld och betalningsuppgifter på mail jag får via Klarna varje månad. Så betalar via bankgiro. Tråkigt att inte kunna betala via appen dock.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Står lika för mig med att mitt konto är avslutat fast jag har pågående delbetalning och handlar då och då .Stått så sedan en väldig lång tid tillbaka . Även jag har kontaktat kundtjänst men utan lösning. Ser min sammanlagda skuld och betalningsuppgifter på mail jag får via Klarna varje månad. Så betalar via bankgiro. Tråkigt att inte kunna betala via appen dock.

Det är så hos mig med, visst det är väl bra att man får det på mailen men hade velat logga in och följa mina ärenden...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Så jävla skönt att Klarna minskar.
Från 191.000 är den nere på 129.000

Detta kort ska bort så snart som möjligt, i synnerhet med tanke på att man ändå inte kan använda pengarna man har betalat in vilket jag tycker är bedrövligt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp