• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Sträckläsaren

Gäst
Poäng: 0
Har vi någon samlad uppfattning om ett stängt/kort konto öppnas efter en viss avbetalning?
Jag vill minnas att jag gjorde mitt första köp på ca 50000, sen betalade jag av 8000 och då hade jag igen ett stort utrymme. Sen stängdes det igen.
Undrar när man blir erbjuden kortet , om man blir det vill säga
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Så om jag kommer med 12.000 i en insättningsautomat, då kommer det funka? :)

Ingen aning, jag brukar sällan sätta in kontanter. Men om inte automaten funkar så kan du väl gå till Forex eller nåt? Det går bra att sätta in pengar på Swedbank med hjälp av Forex.
 

villbaramåbra

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
16 Augusti 2018
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Har läst igenom massor men har lite svårt att förstå allt, har precis fått hem mitt klarna kort och försöker hitta enklaste lösningen på att få ut pengar.
Har ca 40-50k som brinner och kronofogden knackar på dörren när som helst är känslan...

Någon som har lust att förklara för en stressad individ vilke metod som är smidigast?

Förstår att man inte kanske bara plockar ut 50k hur lätt som helst men just nu hjälper allt.

Tack.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp