Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Klarnakortet

Diskussion i 'Kreditkort' startad av tapetklister, 24 juni 2018.

1. Dåren

Dåren Gäst

hej, hur mkt kunde du föra över till paypal ? var det bara att fylla på ditt första paypal och sen skicka till ditt andra paypal för uttag ?

2. Ewlin

Ewlin Gäst

Ja precis så gjorde jag. Jag förde över så mkt pengar som jag behövde i kontanter. Har en köpgräns på 38000:- på klarna kortet. Men det ska ju betalas tillbaka också. För mig har det inte varit problem med att använda kortet i affärer eller tanka bilen.

3. Anna222

Anna222 Gäst

Har ni fått delbetala fakturan sen?

4. Philip

Philip Gäst

Kan man fortfarande betala till paypal många skriver ju om att de inte går och att vissa köper paygoo förladdade betalningskort på pressbyrån. Hur får man ut pengar från klarna kortet forutom att köpa massa saker. Vill ta ut från det och betala sms lån.

5. Anna222

Anna222 Gäst

Samma här, måste ha ut pengar för o betala. Måste man ha 2 paypal konton? Berätta hur ni gör! Panik.

6. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 891
    Trofépoäng:
    967
    Det finns massa bra tips i tråden! Bläddra igenom den så hittar du den lösningen som passar dig bäst.

Kimsan72 gillar detta.
  7. Anna222

Anna222 Gäst

Tack terry, håller på o läser igenom men har panik måste lösa detta snarast. Lägger jag till klarna kortet i paypal? Sen? Tackar för all hjälp jag kan få så fort som möjligt.

8. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast

Mottagna gillanden:
    1 891
    Trofépoäng:
    967
    Köp Mastercard PayGoo på pressbyrån.

9. Anna222

Anna222 Gäst

10. Philip

Philip Gäst

Paygoo kan max laddas med 2000 kr bara men man borde ju kunna ladda 2000 sen går man o tar ut det direkt efter sen betala över nätet gick med men bara påfyllningen går när man väl har kortet. Men systemet stoppar nog kortbetalningen efter 2 gånger säkert klarnakortet alltså , bättre göra ordentligt köp på 50 000 eller liknande direkt, då gör de ju inget om man blir spärrad, då klarnakortet är oförutsägbar när det gäller köpgräns är det ju tråkigt om man bara får ut 4-6000 sen är det stopp och man ska betala 295 i uppläggningsavgift plus administrativ avgift 29 kr varje månad för små pengar. Måste finnas ett bättre sätt att få ut pengar. Tänkte först lägga upp fake annons sen ta betalt via tradera amazon men de ska ju ha försäljnings procent ochså

Dela sidan