• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Någon som vet vad som gäller om jag betalar in det minsta beloppet att betala den här månaden och inte fortsätter med det avtalade beloppet?
 

lola8000

Kunnig medlem
Poäng: 101
Blev medlem
18 Juli 2018
Meddelanden
146
Mottagna reaktioner
23
Poäng
101
Betalar man det minsta beloppet så händer ingenting mer än att skulden försvinner saktare. Jag fick betalningsfri månad förra månaden, höll på att sätta i halsen när jag såg månadens faktura, det dubbla beloppet mot vad jag haft sist. Anledningen var att dem glömt att lägga in min betalningsfria månad och jag fick en del avbetalningar uppsagda pågrund av försenad betalning enligt dem, dem lade till rätt villkor igen och jah slapp betala denna månad med pga det. Men hoppar man över/ struntar i faktura så kan avtal sägas upp och fakturorna blir de dubbla
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Jag betalade inget denna månaden, oktober då.
Fortfarande inte fått något hem av dom, påminnelse alltså.
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Hej!

Försökt hängt med så gott det går här. Men väldigt många turer fram och tillbaka.

Hur ser det ut i dagsläget med möjlighet att få pengar från Klarnakortet in på sitt eget? Är Paygoo det enda alternativet eller finns något annat?

Mvh
 

Janne123

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
27 Augusti 2018
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
I fredags tog Klarna en Creditsafe helt random på mig... Inte använt kortet på ett bra tag och betalat allt i tid...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp