• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kreddy (fel score ibland?)

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
När jag loggar in på kreddy så skiftar % på 30.7 som jag hade innnan och på 14.3 som jag tror jag har nu.. behöver typ logga ut och in 4-5 gånger sen står den på 14.3 igen men de andra är det 30.7.

Är det appen som är konstig eller behöver jag vara orolig att det ligger kvar på 30.7? Borde ju inte komma upp 14.3 någon gång isåfall
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

RobinB

Lånforum.se designer
Poäng: 157
Moderator
Blev medlem
25 September 2015
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
53
Poäng
157
När jag loggar in på kreddy så skiftar % på 30.7 som jag hade innnan och på 14.3 som jag tror jag har nu.. behöver typ logga ut och in 4-5 gånger sen står den på 14.3 igen men de andra är det 30.7.

Är det appen som är konstig eller behöver jag vara orolig att det ligger kvar på 30.7? Borde ju inte komma upp 14.3 någon gång isåfall

Kan ju vara att deras app har någon cachelagring, men låter udda att den skuttar lite fram och tillbaka..

Är du nyfiken och inte kan hålla dig skulle jag nog ta en månad av MinUC bara för att checka alt. kontakta Kreddy-folket och avvakta.
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Kan ju vara att deras app har någon cachelagring, men låter udda att den skuttar lite fram och tillbaka..

Är du nyfiken och inte kan hålla dig skulle jag nog ta en månad av MinUC bara för att checka alt. kontakta Kreddy-folket och avvakta.
chansade att det stämmde med balanzia ansökan och var 14.3 som stämmde som tur väl var=)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp