• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

kreddy ny app likt min uc

J

Jimmys

Gäst
Poäng: 0
Nu har uc tillsammans med schibstedt släppt en app som heter kreddy.

Mitt kreditbetyg stämmer, yay, men uppgifter om lån och krediter stämmer absolut inte. Tyvärr inte till min fördel. Det verkar som att en del som jag har slutbetalat, för länge sen till och med, räknas till min skuldbörda. Genom minuc så syns ju avslutade lån i ett år, men i Kreddy så är de inräknade på den summan som var när jag slutbetalade. Trist. Det är kanske barnsjukdomar, kan bli bra i förlängningen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Värdelös app går inte att logga in och stämmer uppgifterna inte med Min UC så förstår jag inte syftet nej bara att avinstallera.
 
D

Den ofrivillige golfaren

Gäst
Poäng: 0
Det verkar vara massa problem med appen, jag skulle gissa att det är barnsjukdomar. Ge det någon vecka så kommer det nog bli bra.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag var för snabb att dömma jag kom in nu och för mig stämmde alla uppgifter med Min UC.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag undrar om man bara kan ha denna tjänst som är gratis istället för att binda upp sig på 1 år hos Min UC?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Kollar man de recensioner som gjorts så verkar rätt många ha problem att logga in...
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag trodde det skulle fungera när man en gång kommit in men nu går det inte att logga in så jag ger det en vecka innan jag bestämmer mig om den är bra eller inte.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp