• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 191
Mottagna reaktioner
905
Poäng
817
Pay and go är det du får köra på om du vill ha kontanter
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 454
Poäng
1 527
Nån som vet om man kan utöka sin kredit / delbetalning på P.F.C. ?
 
P

Pfc

Gäst
Poäng: 0
Kommer fakturan hem eller via Mail? Jag väntar fortfarande på fakturan. Vill inte ha en utebliven betalning som leder till onödiga kostnader.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 191
Mottagna reaktioner
905
Poäng
817
Kommer fakturan hem eller via Mail? Jag väntar fortfarande på fakturan. Vill inte ha en utebliven betalning som leder till onödiga kostnader.
Ja när du får faktura så är du redan efter med betalningen så gå in i appen
 
G

Gäst123

Gäst
Poäng: 0
När jag ska betala en faktura på 563 ( delbetalning ) så står det att det inte går och att jag måste sätta in 5300kr? Någon som varit med om det?

Har ju nyttjad flexkredit.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 454
Poäng
1 527
När jag ska betala en faktura på 563 ( delbetalning ) så står det att det inte går och att jag måste sätta in 5300kr? Någon som varit med om det?

Har ju nyttjad flexkredit.
Jag antar att du försöker betala fakturan via Swish. Om du vill betala med Swish måste du först betala hela den nyttjade krediten plus delbetalningen.
men för att endast betala delbetalningsfakturan klickar du på den delbetalningen där står det öppna faktura som pdf. Där har du alla inbetalningsuppgifter och betalar fakturan via banken istället. :)
 
G

Gäst123

Gäst
Poäng: 0
Jag antar att du försöker betala fakturan via Swish. Om du vill betala med Swish måste du först betala hela den nyttjade krediten plus delbetalningen.
men för att endast betala delbetalningsfakturan klickar du på den delbetalningen där står det öppna faktura som pdf. Där har du alla inbetalningsuppgifter och betalar fakturan via banken istället. :)

Tack! Har för mig att det varit uppe tidigare men såg verkligen inte öppna pdf först utan bara 5000kr:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp