• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
98
Poäng
267
Du går in på Betalo. Väljer föra över till kontot. Går in i PFC-appen väljer delbetala. Vips 1000 kr är tillbaka.
Jag har nu fört över pengar från betalo till mitt konto, genom att använda kortet, jag har swishat över 800kr, jag är spänd på att ser när transaktionen syns på P.F.C -ännu syns den inte som en betalning men den är inte genomförd i status, utan jag gissar att det är någon dags fördröjning tills status blir genomförd från nuvarande status; reserverat. Är detta ngt som hänt dig också? Dvs att man inte kan delbetala på en gång..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Jag har nu fört över pengar från betalo till mitt konto, genom att använda kortet, jag har swishat över 800kr, jag är spänd på att ser när transaktionen syns på P.F.C -ännu syns den inte som en betalning men den är inte genomförd i status, utan jag gissar att det är någon dags fördröjning tills status blir genomförd från nuvarande status; reserverat. Är detta ngt som hänt dig också? Dvs att man inte kan delbetala på en gång..
Det gick på sekunden. Många har påtalat att man inte kan delbetala dessa transktioner längre.
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
98
Poäng
267
jahaa.. det har jag missat i tråden, tack för svar, vad ska man eventuellt göra istället? Betala ordinära räkningar?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
jahaa.. det har jag missat i tråden, tack för svar, vad ska man eventuellt göra istället? Betala ordinära räkningar?
Nä funkar nog inte heller. Har inte riktigt hängt med på senaste men paysafecard köpta i butik funkade så vitt jag vet för inte så länge sen.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Betalo tog dom bort delbet funktionen på.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Betalo och P.F.C. är samma bolag. Så räknas som en överföring och då ej delbetalning (skrevs det tidigare i tråden)
 
D

Dennkan

Gäst
Poäng: 0
Tja

Jag har köpt paysafepin och skrivit in dem på mitt konto i paysafe, hur får jag pengarna tillbaka till min bank? Har aldrig använt detta
 

Ankki55

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
2 Februari 2019
Meddelanden
353
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Nu kan du delbetala köp på över 600 kr. Förut var gränsen 800 kr.
 
L

Lamsorry

Gäst
Poäng: 0
Tja! Behöver hjälp angående detta. Jag har pfc och kredit limit på 10k. Skaffat betalo. Reggat mitt pfc kort på betalo. Ska jag nu swisha 1000kr till pfc. men hur går jag vidare nu för att omvandla dessa 1000 som jag swishat till pfc till 10k?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp