• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Då måste jag precis ha hunnit under helgen på Skrill.

Tack Krelf för att du klarnar upp för andra!
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Hur kan jag då få loss mina pengar från Skrill ?? Som jag förde över dit i helgen .
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Hur kan jag då få loss mina pengar från Skrill ?? Som jag förde över dit i helgen .

Sålänge pengarna är inne på Skrill bör den delen vara klar. Värsta som kan hända är väl att returneras tillbaka till PFC men tvivlar på de. Om de nu faktiskt har satt spärr på Skrill-transaktioner från PFC och inte tillåter de kommer de noG låta ditt köp gå igenom iallafall eftersom administrationsutgifterna av att skicka tillbaka och dra av osv troligen skulle besvära mer för PFC.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Sålänge pengarna är inne på Skrill bör den delen vara klar. Värsta som kan hända är väl att returneras tillbaka till PFC men tvivlar på de. Om de nu faktiskt har satt spärr på Skrill-transaktioner från PFC och inte tillåter de kommer de noG låta ditt köp gå igenom iallafall eftersom administrationsutgifterna av att skicka tillbaka och dra av osv troligen skulle besvära mer för PFC.
Ok så om de inte godtar fotot jag laddade upp igår på mitt hemskickade P.F.C. kort ( då det kort jag använde för överföring till dom var det digitala kortet , det är samma kortnummer men de 3 sista siffrorna är olika då menar du att jag kan föra tillbaka det till P.F.C. kortet ? Jag vill ju helst göra en överföring till mitt bankkonto om fotot godtas men annars kan det väl inte vara så att jag har 4600kr hos skrill som jag inte kommer åt ?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Ok så om de inte godtar fotot jag laddade upp igår på mitt hemskickade P.F.C. kort ( då det kort jag använde för överföring till dom var det digitala kortet , det är samma kortnummer men de 3 sista siffrorna är olika då menar du att jag kan föra tillbaka det till P.F.C. kortet ? Jag vill ju helst göra en överföring till mitt bankkonto om fotot godtas men annars kan det väl inte vara så att jag har 4600kr hos skrill som jag inte kommer åt ?

Om kortet, din identitet och ditt bankkonto är verifierat finns det inget mer att styrka till varför de skulle behöva hålla mer på pengarna. Då blir det isåfall en värre twist än så men tvekar på de, de kan inte bara ta pengarna utan enbart reservera dom tills processen för att bortse money laundry eller stulet kort/identitet är avbockat.
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Nu har de mejlat att mitt dokument var Rejected . Alltså blir helt knäckt . Pengarna kommer jag inte få loss ju . De ändrar hela tiden . Först ville de ha uppladdat bankkort nu skriver de att det blev rejevted för de vill ha adress verifikation dokuments plötsligt ? Fattar inget av allt detta
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Blir såååå knäckt jag behöver mina 4600kr som skulle hjälpa mig att betala lite skulder den här månaden
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Märkligt, men det är bara att ge dom allt dom behöver för verifikation helt enkelt. Pengarna försvinner inte.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp