Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Blancoblanco

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
138
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Hej! Jag har en kredit på everydayplus som ligger på 8k och jag har för tillfället nyttjat 0kr, påverkar den mitt betyg på bisnode? Jag har tänkt att söka wästgöta senare under 2022 och vill ha så bra score som möjligt.
Mvh

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 756
Årets nya medlem
Meddelanden
1 446
Mottagna reaktioner
929
Poäng
756
Hej! Jag har en kredit på everydayplus som ligger på 8k och jag har för tillfället nyttjat 0kr, påverkar den mitt betyg på bisnode? Jag har tänkt att söka wästgöta senare under 2022 och vill ha så bra score som möjligt.
Mvh
Man kan ej se aktiva lån på bisonde :) dom kan bara se förfrågningar så nya förfrågningar försämrar betyg. Varje förfrågan sitter kvar 12 mån.

Blancoblanco

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
138
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Man kan ej se aktiva lån på bisonde :) dom kan bara se förfrågningar så nya förfrågningar försämrar betyg. Varje förfrågan sitter kvar 12 mån.
Yes det har jag koll på, men så du menar att min ansökan om kredit syns i 12 mån men efter den gått ut syns det ej att jag har en aktiv kredit? Låter skevt

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 756
Årets nya medlem
Meddelanden
1 446
Mottagna reaktioner
929
Poäng
756
Av alla mina snabblån jag hade när jag hade stod inget på bisonde. Hade även Everyday plus då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp