• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Krediter står som 100% konstant

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
104
Poäng
317
Cashbuddy och Qliro syns på uc som krediter.
Och är konstant Max utnyttjad för maxgräns sänks samtidigt som utnyttjat belopp… hur ska man då få ner uc när de konstant är 100%???
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
303
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Cashbuddy och Qliro syns på uc som krediter.
Och är konstant Max utnyttjad för maxgräns sänks samtidigt som utnyttjat belopp… hur ska man då få ner uc när de konstant är 100%???
Hänt mig också, riktiga skit krediter. Du måste tyvärr slutbetala för att de ska försvinna
 

Boripped

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
19 September 2019
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
9
Poäng
32
Cashbuddy och Qliro syns på uc som krediter.
Och är konstant Max utnyttjad för maxgräns sänks samtidigt som utnyttjat belopp… hur ska man då få ner uc när de konstant är 100
Hänt mig också, riktiga skit krediter. Du måste tyvärr slutbetala för att de ska försvinna
Tanken med att skaffa ett kreditkort är väl ta använda det och ha det ett tag? Dom flesta som skaffa ett kreditkort tänker fel och använder det fel. Säg så här. Innan jag skaffade mig mitt American Express kort. Så storhandlade jag mat för ca 5000kr som jag betalade med ett Mastercard Debit. Pengarna drogs ju direkt från mitt konto. Men nu när jag storhandlar betalar jag 5000kr med American Express Kreditkort istället. Det är ju fortfarande lika mycket pengar som försvinner till storhandlingen bara att jag bytt kort. Det betyder inte att jag får mer pengar över. jag överför 5000kr på mitt räkningskonto och betalar räkningen till fullo! Det är ofta det sista steget många gör fel. Många nappar på att kreditkort företagen erbjuder att man kan delbetala sin kreditkorts räkning. Dom tjänar otroliga summor på alla som delbetalar sina kreditkorts räkningar och ingenting på dom som betalar hela räkningen.
 

Svante1

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
980
Mottagna reaktioner
418
Poäng
537
Så är det för mina alla lån jag har? Även blanco syns som Max efter varje uppdatering på uc.. varför är det så? Varför står det inte t.ex beviljad 350k och utnyttjad 220k som man har betalt?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp