• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kreditkollen/UC den senast är uppdaterad 31 juli

sjutillfyra

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 Augusti 2019
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
När jag kollar i Kreditkollen så står det att den senast är uppdaterad 31 juli. Läser dock överallt att UC uppdaterar kring den 20 varje månad? Kreditkollen borde väl hänga ihop med UC:s uppdateringar? Eller kommer mitt UC uppdateras imorgon? (Har löst stora skulder i augusti månad och ska flytta vårt bolån så väntar på att dessa ska försvinna från upplysningen innan vi ansöker om flytt av bolån)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
553
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
När jag kollar i Kreditkollen så står det att den senast är uppdaterad 31 juli. Läser dock överallt att UC uppdaterar kring den 20 varje månad? Kreditkollen borde väl hänga ihop med UC:s uppdateringar? Eller kommer mitt UC uppdateras imorgon? (Har löst stora skulder i augusti månad och ska flytta vårt bolån så väntar på att dessa ska försvinna från upplysningen innan vi ansöker om flytt av bolån)

Skulderna du löste innan sista augusti kommer inte synas förrän runt 20september. Det släpar efter nämligen. Så där omkring 20:e september kommer det stå sista uppdatering 31/8. Å det är ingen skillnad i kreditkollen /uc
 
Senast ändrad:

sjutillfyra

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
21 Augusti 2019
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Skulderna du löste innan sista augusti kommer inte synas förrän runt 20september. Det släpar efter nämligen. Så där omkring 20:e september kommer det stå sista uppdatering 31/8. Å det är ingen skillnad i kreditkollen /uc
Tack snälla för ditt svar :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp