12 Oktober 2012 #1 D Dahn88 Aktiv medlem Poäng: 2 Blev medlem 23 Juni 2012 Meddelanden 28 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 Om jag köper en bil hos en bilfirma och tar den på avbetalning hos dom tar dom någon kreditupplysning hos UC då?
Om jag köper en bil hos en bilfirma och tar den på avbetalning hos dom tar dom någon kreditupplysning hos UC då?
12 Oktober 2012 #2 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Dahn88 sa: Om jag köper en bil hos en bilfirma och tar den på avbetalning hos dom tar dom någon kreditupplysning hos UC då? Klicka för att se resterande... ja, det gör dom. Vilken bank el kreditinstitut som bilfirman samarbetar med, det är ju dom som gör en kreditupplysning.
Dahn88 sa: Om jag köper en bil hos en bilfirma och tar den på avbetalning hos dom tar dom någon kreditupplysning hos UC då? Klicka för att se resterande... ja, det gör dom. Vilken bank el kreditinstitut som bilfirman samarbetar med, det är ju dom som gör en kreditupplysning.
12 Oktober 2012 #3 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 de kommer ta uc.men lättare få köpa bil om ekonomin i övrigt ser bra ut. eftersom bilen blir som en säkerhet.
de kommer ta uc.men lättare få köpa bil om ekonomin i övrigt ser bra ut. eftersom bilen blir som en säkerhet.
28 Oktober 2012 #4 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 1. Vad har du för sorts inkomst? 2. Hur stor är inkomsten/inkomsterna? 3. Vad har du för utgifter? 4. Hur stora är utgifterna?
1. Vad har du för sorts inkomst? 2. Hur stor är inkomsten/inkomsterna? 3. Vad har du för utgifter? 4. Hur stora är utgifterna?