• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

kreditupplysning på privatperson

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

cliffen

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
27 December 2022
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
om man vill ta reda på vilka kreditbolag en person är skyldig pengar är det kronofogden man måste ringa? hen har mycket skulder hos kronofogden och jag vill veta vilka. det går inte via ratsit, upplysning då man måste kunna motivera varför? jag vill veta så jag kan berätta för dessa bolag att den personen gör allt för att inte göra rätt för sig och då inte bör ha skuldsanering godkänd. personen har vunnit mkt pengar men istället för att betala skulder vill gömma pengarna så jag tänkte gola till de hen är skyldig då det är vår skattepengar hen fuskar med. ska ringa kronofogden i morgon men det går inte göra upplysning online?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Marsvin

Aktiv medlem
Poäng: 47
Blev medlem
17 Mars 2018
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
15
Poäng
47
Jag tycker att du ska ta en promenad runt kvarteret och fundera på varför du har sånna begär att skada andra. Vilka beslut har du tagit i livet som lett till att du blivit ett sådant rötägg. Återkom gärna i tråden efter promenaden.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 204
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
om man vill ta reda på vilka kreditbolag en person är skyldig pengar är det kronofogden man måste ringa? hen har mycket skulder hos kronofogden och jag vill veta vilka. det går inte via ratsit, upplysning då man måste kunna motivera varför? jag vill veta så jag kan berätta för dessa bolag att den personen gör allt för att inte göra rätt för sig och då inte bör ha skuldsanering godkänd. personen har vunnit mkt pengar men istället för att betala skulder vill gömma pengarna så jag tänkte gola till de hen är skyldig då det är vår skattepengar hen fuskar med. ska ringa kronofogden i morgon men det går inte göra upplysning online?
Varför skaffar du nya användarnamn så ofta?
 

cliffen

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
27 December 2022
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag tycker att du ska ta en promenad runt kvarteret och fundera på varför du har sånna begär att skada andra. Vilka beslut har du tagit i livet som lett till att du blivit ett sådant rötägg. Återkom gärna i tråden efter promenaden.

sen när blev det rätt att fuska och bedra samhället på pengar? pengar som kan användas till vården eller skolor istället för att någon ska få sanering som redan har pengar och ljuger om det. skärp dig.
 

cliffen

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
27 December 2022
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
sen när blev det rätt att fuska och bedra samhället på pengar? pengar som kan användas till vården eller skolor istället för att någon ska få sanering som redan har pengar och ljuger om det. skärp dig.
Säg det till alla koncernchefer som suger ut pengar i privat vård, skola -och omsorg.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 204
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
om man glömmer bort lösenord går det snabbare bara göra ny konto. var inte det jag frågade.

tack för svar. ska ringa kfm. bryr mig inte om polare. bryr mig om mina skattepengar.
Ditt resonemang haltar.
Du bryr dig om skattepengar men vill ta reda på vilka banker det är..?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp