• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kreditupplysningar, alla register samtidigt

F.d Sms lånaren.

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Juli 2016
Meddelanden
235
Mottagna reaktioner
37
Poäng
137
Jag hörde idag av en som påstod sig i sin tur ha hört att dom som lånar ut typ sms lån kan i framtiden köra igenom alla register "Creditsafe,Bisnod och UC" med flera.Så att tex om A vill låna av XXXXX så gör dom en upplysning i alla register på en och samma gång,tror ni att detta verkligen kan vara möjligt?.Personligen så har jag ju mycket svårt att tro detta men men.
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Jag hörde idag av en som påstod sig i sin tur ha hört att dom som lånar ut typ sms lån kan i framtiden köra igenom alla register "Creditsafe,Bisnod och UC" med flera.Så att tex om A vill låna av XXXXX så gör dom en upplysning i alla register på en och samma gång,tror ni att detta verkligen kan vara möjlighet?.Personligen så har jag ju mycket svårt att tro detta men men.
De kan säkert va sant, då får ju förtaget en överblick av allt.
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Det kan de redan idag, men manuellt. Dock har de inget intresse av det, kostar mer pengar, och de tjänar bra på folk som har svårt att betala i tid.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp