• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Kundfinans,smspengar o strandiafinans

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Alla dessa är ju samma bolag och alla började idag med kontokredit upp till 30 000.. tänkte om nån är intresserad ; ligger själv efter med betalning till alla dessa bolag på smslån så kan dessvärre inte ge nåt omdöme om det är hög beviljande eller ej
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Alla dessa är ju samma bolag och alla började idag med kontokredit upp till 30 000.. tänkte om nån är intresserad ; ligger själv efter med betalning till alla dessa bolag på smslån så kan dessvärre inte ge nåt omdöme om det är hög beviljande eller ej
Endast SmsPengar
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Alla dessa är ju samma bolag och alla började idag med kontokredit upp till 30 000.. tänkte om nån är intresserad ; ligger själv efter med betalning till alla dessa bolag på smslån så kan dessvärre inte ge nåt omdöme om det är hög beviljande eller ej
Strandia lånar inte ut längre.
Kundfinans kör fortfarande låga beloppen.
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Lustigt fick mail från alla 3, men har inte kontrollerar då jag är körd som sagt
 

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
Fick också Mail igår... har bara tidigare lånat hos Smspengar så blev lite förbannad då jag är spärrad
 
T

Trolle

Gäst
Poäng: 0
Fick oxå mail trots att jag är spärrade . Någon som vet om man är spärrade på livstid efter inkasso?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp