Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Lån 10-20k - utan UC och utan pappers avi effektivränta runt 30%

Diskussion i 'Större lån' startad av smålån, 4 maj 2018.

Tags: Add Tags
  1. smålån

smålån Gäst

Hej!

Undrar om någon vet en bra långivare som skulle kunna låna ut 10-20k till någon med 3.2% kreditvärdighet på UC. (Blanco =570k, inkomst 440k, underskott 27k, 5 st kreditgivare just nu)

Vill inte att en UC skall tas då jag försöker förbättra min kreditvärdighet inför hösten och jag har tänkt och betala tillbaka dessa pengar relativt fort nu i sommar. Vill heller inte att en pappersavi skickas då jag är folkbokförd på annat ställe än var jag bor och jag gillar inte alls att den typen av fakturor eller kuvert skall komma dit.

Någon som kan hjälpa mig?
    Har redan Credway och Aasa.

mvh

2. smålån

smålån Gäst

Även nyfiken hur processen ser ut samt hur snabbt pengarna kan finnas tillgodo.

3. smålån

smålån Gäst

Tänkte prova Frogtail nu efter att ha varit i kontakt med dem. Dock undrar jag, då jag som sagt inte gillar att viss post kommer till min folkbokföringsadress. Hur snabbt skickar bisnode ut min upplysning brevet tror ni?

4. Bowery

Bowery V.I.P

Mottagna gillanden:
    22
    Trofépoäng:
    101
    Registrera dig på kivra så får du endast upplysningar dit, och frogtail sköter allting digitalt.
    Onea likaså, dock ett riktigt skitlån men men

5. Bowery

Bowery V.I.P

Mottagna gillanden:
    22
    Trofépoäng:
    101
  6. smålån

smålån Gäst

Har redan kivra så det är perfekt!

Fick inte beviljat på frogtail, nu är en upplyssning tagen via bisnode tyvärr, men det enda de erbjöd mig var 2000 kronor. De verkade annars ha helt okej räntor... Likt Credway

Vilket är näst bästa valet?

//Tack

7. Bowery

Bowery V.I.P

Mottagna gillanden:
    22
    Trofépoäng:
    101
    Ja du.. vet inte riktigt men easycredit kan du ta 10k utan uc, även 10 k på credigo samtidigt om du vill, men det är på 90 dagar, så 4100 i månaden kommer du få betala över 3 månader

8. smålån

smålån Gäst

Tack!

Lutar mot Ferratum då de har räntefritt en månad, men vet inte. Antar att mitt kreditpbetyg kommer bli bra mkt sämre om jag försöker på flera ställen, en gång i taget.

9. Bowery

Bowery V.I.P

Mottagna gillanden:
    22
    Trofépoäng:
    101
    Så länge du bara söker hos såna som har creditsafe så kan du vara lugn, se till att håll dig ifrån uc lån framför allt och även bisnode i den mån det går

10. Bowery

Bowery V.I.P

Mottagna gillanden:
    22
    Trofépoäng:
    101
    Det måste jag tillägga Ang ferratum! För att slutlösa det lånet måste du göra en utlandsbetalning, så du är medveten om Det!

Dela sidan