• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lån av remember väntar på utbetalning

L

Levada

Gäst
Poäng: 0
Hejjjj
Efter 3 långa år med anmärkning( ej spelberoende) utan annat kom i livets svåra väg....idag fick jag beviljat lån på 240 000kr.
re:member blev det.
Sökte via Direkto , fick flera erbjudanden och tog det bästa ränta Lendify tror hette....men nähe de kollade mitt konto och såg att jag hade ett avbröt i mitt jobb på 6 veckor. Fick avslag!!!
Sökte via Advisa fick flera erbjudanden, tog re:remember , fick den och gick sååå smidigt. Väntar på utbetalning!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Levada

Gäst
Poäng: 0
Hade då provanställning i april, men i maj skickades jag hem i 6 veckor då stämplade a kassa. De såg det på mitt konto. Spelar ingen roll om jag hade nu fast och bra lön.
Nu har jag fått lån hos re:member på 240 000kr!
 
L

Levada

Gäst
Poäng: 0
Sökte i måndagskvällen fick info om utbetalning igår så idag kommer de på konto. Kunde logga in på deras app och se att lånet är upplagd där .
så smidig och enkel app har de
 
A

Annes

Gäst
Poäng: 0
Sökte i måndagskvällen fick info om utbetalning igår så idag kommer de på konto. Kunde logga in på deras app och se att lånet är upplagd där .
så smidig och enkel app har de


Fick du det beviljat direkt? Vilken tid i går fick du besked om utbetalning?
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Sökte i måndagskvällen fick info om utbetalning igår så idag kommer de på konto. Kunde logga in på deras app och se att lånet är upplagd där .
så smidig och enkel app har de
Grattis till lånet! Jag gjorde precis samma process via advisa och signerade/godkände Remember-lånet igår. Idag fick meddelande om att lånet är klart och betalas ut inom 3-5 dagar. Men du fick ett meddelande om att det hade betalats ut om jag förstår rätt? Fick du isåfall in pengarna redan idag?
 
L

Levada

Gäst
Poäng: 0
Har inte fått än, men imorgon blir det av säkert
Du kan ladda ner appen och kolla hur lånet är upplagd...grattis!!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp