• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

lån hos både mobillån o hos säkerfinans

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Går det att ha lån hos både mobillån o hos säker finans såg att det var samma långivare
Har ett lån på mobillån och ansökte nu hos säker finans blir det avslag då?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Man kan bara ha en av deras produkter.
 
J

JT26

Gäst
Poäng: 0
Man kan ha 2 lån samtidigt! Jag har dessutom vid en period haft lån hos Snabbfinans, säkerfinans och mobillån samtidigt.
Allt beror på dina ekonomiska förutsättningar (lön+underskott av kapital) samt tidigare betalningshistorik hos S & A.

Lycka till!
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Okej tack för svar! Det är så många långivare som är samma men har olika namn!
 
T

trAnna

Gäst
Poäng: 0
Tänkte göra ett försök och ansöka om lån hos mobillån och ser att dom har verifiering via instantor eller att dom skickar en kod hem. Jag tror sannolikheten att bli beviljad är mindre med instantor och tänkte testa att dom skickar hem en kod. Är det någon som har testat det? Tiill vem lämnar man koden sen, via sms, bankid elller ringer man in?
 
T

TrAnna

Gäst
Poäng: 0
Tusen tack för svaret!
Kommer koden i ett rekommenderat brev hem eller är kuvertet diskret utan rek? Man känner sig nästan pinsam då man är väl bekant med alla brevbärare på denna lilla ort...men dem kanske har sett värre. Vet du om dem ringer arbetsgivaren eller sköts är det så enkelt som det står att man ansöker via hemsidan, får en kod hemskickat i brev och därefter kan man sms:a in koden för att sedan ha pengarna på kontot? Jag hade mobillån på den tiden man fick låna max 3000 kronor men det är ju flera år sedan. Hur är möjligheten att få låna maxbeloppet 25.000 tro med en betalningsanmärkning och två förfrågningar?
Tacksam för alla som vill dela med sig av erfarenheter. Tack tack.

Du kan maila, smsa eller ringa in koden.
 
G

Goliat

Gäst
Poäng: 0
Tusen tack för svaret!
Kommer koden i ett rekommenderat brev hem eller är kuvertet diskret utan rek? Man känner sig nästan pinsam då man är väl bekant med alla brevbärare på denna lilla ort...men dem kanske har sett värre. Vet du om dem ringer arbetsgivaren eller sköts är det så enkelt som det står att man ansöker via hemsidan, får en kod hemskickat i brev och därefter kan man sms:a in koden för att sedan ha pengarna på kontot? Jag hade mobillån på den tiden man fick låna max 3000 kronor men det är ju flera år sedan. Hur är möjligheten att få låna maxbeloppet 25.000 tro med en betalningsanmärkning och två förfrågningar?
Tacksam för alla som vill dela med sig av erfarenheter. Tack tack.


Tyvärr så godtar de inte betalningsanmärkningar...
 

Rudolf

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
18 Januari 2012
Meddelanden
95
Mottagna reaktioner
11
Poäng
52
Tusen tack för svaret!
Kommer koden i ett rekommenderat brev hem eller är kuvertet diskret utan rek? Man känner sig nästan pinsam då man är väl bekant med alla brevbärare på denna lilla ort...men dem kanske har sett värre. Vet du om dem ringer arbetsgivaren eller sköts är det så enkelt som det står att man ansöker via hemsidan, får en kod hemskickat i brev och därefter kan man sms:a in koden för att sedan ha pengarna på kontot? Jag hade mobillån på den tiden man fick låna max 3000 kronor men det är ju flera år sedan. Hur är möjligheten att få låna maxbeloppet 25.000 tro med en betalningsanmärkning och två förfrågningar?
Tacksam för alla som vill dela med sig av erfarenheter. Tack tack.
Koden kommer i vanligt kuvert. Aldrig vart med att dom kontaktat min arbetsgivare. Yes du smsar in koden så betalas pengarna ut när dom godkänt ansökan.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp