• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Låna med 6st anmärkningar

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Undra vad dom kollar på.. 4st anm, 2 år gamla, inget skuldsaldo 340k inkomst, 0 underskott och 3 bisnode ff vilket försvinner i november och jag blev nekad hos dom..
Dem tar creditsafe och instantor (banktransaktioner)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
A

Ard

Gäst
Poäng: 0
Jag ansökte igår på loanstep fick Mail bekräftelse att lånen är godkännd och pengarna kommer senast idag kl 17.00 nu är klockan 17.06 pengarna har Inte trillat in på mitt konto ?!
 
A

Ard

Gäst
Poäng: 0
nu är klockan 18:23 pengarna har inte trillat in på mailen stod det senast idag kl 17.00?!
 

Leanae

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
När man ansöker hos Loanstep måste man ha eget mobilabonnemang eller kan det stå på någon annan?
 

Pressbyrån

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
16 Juli 2019
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
212
Poäng
407
Vad skulle det ha med något att göra? Jag har aldrig hört talas om att man måste ha en viss sorts telefonabonnemang för att få ett lån...
Förr var man tvungen och ha abonnemang för sms-lån då räkningen hamnade på telefonräkningen eller att det mer var som att identifiera sig.
 

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 658
Mottagna reaktioner
836
Poäng
747
Förr var man tvungen och ha abonnemang för sms-lån då räkningen hamnade på telefonräkningen eller att det mer var som att identifiera sig.

Jaha. Men det här handlar ju om Loanstep, som man söker via ett webbformulär. Man behöver rimligtvis inte ens ha en telefon.
 
A

Ard

Gäst
Poäng: 0
Loanstep suger pung jag ansökte i torsdags får Mail tillbaks .

Grattis – vi har godkänt din låneansökan om 5 000,00 kr!

Inom kort kommer vi påbörja finansiering av ditt lån. Detta går oftast väldigt snabbt och du bör ha pengarna på ditt konto senast idag klockan 17:00, men vi mejlar dig direkt när vi skickat iväg pengarna.
Några frågor eller funderingar?
Du når oss på info@loanstep.se, via telefonnumret 026 - 222 28 38 samt live-chatt på hemsidan. Vi jobbar vardagar from 09:00-16:00 med lunchstängt mellan 12:00 och 13:00.

OBS! Om du inte längre behöver lånet kan du alltid kontakta kundtjänst.

Ha en bra dag!

Med vänliga hälsningar,
Kim på kundtjänst


Idag får jag ny besked din låneansökan avbruten. Verkar vara jävla Oseriösa skitstövlar .
 

Leanae

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Ser man direkt på skärmen om man blir beviljad eller ej på Loanstep eller kommer det via mail efter ett tag?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp