Lånforum.se rekommenderar
1. Advisa - Jämför 32 kreditgivare
2. Lumify - Ny 2019, ingen UC
3. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Lån med bet.anmärkningar

Diskussion i 'Smslån' startad av Invisible, 10 september 2019.

Tags: Add Tags
  1. Invisible

Invisible Gäst

Hej. Om någon snäll pallar lägga upp vilka som lånar ut med bet.anmärkningar. Men inget skuldsaldo dock. Cashbuddy, loanstep, viaconto samt brixo har jag. Någon mer? Har ca 39% risk.

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Monetti 20 000 kr över 1 år, många godkända lån under 2019.
    • Spargo 150 000 kr över 10 år, UC. Finns ej hos förmedlare.
  2. Affeh.

Affeh. Kunnig medlem - Trofépoäng: 52

Mottagna gillanden:
    13
    Trofépoäng:
    52
  3. Hedvigs33

Hedvigs33 Gäst

Goodcash kanske? Fick 50 000 där med dåliga förutsättningar för ca ett år sen. Full uc tas men skulden rapporteras inte in till uc.

4. Hedvigs33

Hedvigs33 Gäst

Brixo tar full UC och rapporterar in skulden.

5. Bramserud

Bramserud V.I.P - Trofépoäng: 517

Mottagna gillanden:
    423
    Trofépoäng:
    517
    Jag tror att du kan glömma alla som tar UC om du har 39 % risk. Lite beroende på hur förutsättningarna i övrigt ser ut så kanske du kan låna av Frogtail t.ex (tar Bisnode) eller Credway (tar Creditsafe, men rapporterar till UC). Loanstep och Fairlo är två andra, om du nöjer dig med lite mindre summor (5000 max hos båda vill jag minnas), båda tar Creditsafe. Jag lånade hos alla dessa när jag låg dåligt till, inga problem. Men räkna med att det är dyra lån den dagen de skall betalas tillbaka.

6. Invisible

Invisible Gäst

Ja de ger lån med anmärkningar men de ha max 22 ff på ett år. Har 30 just nu så

7. Tessanki

Tessanki Kunnig medlem - Trofépoäng: 457

Mottagna gillanden:
    313
    Trofépoäng:
    457
    Sitter man riktigt i skiten,som jag gör och skulle behöva ta mindre lån.Så har jag använt mig av lumify,vivus,loanstep och nätlån för mindre summor.Detta enbart p g a att jag har betalningsanmärkningar.Bara vid akut läge.;)

8. Tessanki

Tessanki Kunnig medlem - Trofépoäng: 457

Mottagna gillanden:
    313
    Trofépoäng:
    457
    Vill inte direkt förespråka vivus,men dom har hjälpt mig när det har varit tufft.Fick bra avbetalningsplan när jag hamnade hos deras inkasso.Dom hjälpte mig också när det var tufft en månad med att betala dubbelt månaden efter.Så vivus i all ära med allt dyrt till.Summa av kardemumman så är det alltid upp till lånetagaren vad man väljer för lån i slutändan.

9. Invisible

Invisible Gäst

Dessa gav mig avslag tyvärr. Tack ändå

Dela sidan