Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lån med dessa förutsättningar

Hej,

Behöver er hjälp. Behöver ett större lån och vart tycker ni att jag ska vända mig med följande förutsättningar;

600.000 kr i årsinkomst.
156.000 i blancolån.
+ mitt bolån.
Inga andra lån eller krediter. Bilen är betald sedan länge.
Har en anmärkning i form av ett utmätningsförsök som KFM har medgett var felaktigt. Men dock syns det i min UC. Den är från 2014 och försvinner således under våren 2017.
UC-score är 1,4.
Har 4 förfrågningar varav de senaste två var när vi lade om vårt bolån.

Så, vart ska jag vända mig?
Tror ni att det kan gå vägen någonstans?

Hej,

Behöver er hjälp. Behöver ett större lån och vart tycker ni att jag ska vända mig med följande förutsättningar;

600.000 kr i årsinkomst.
156.000 i blancolån.
+ mitt bolån.
Inga andra lån eller krediter. Bilen är betald sedan länge.
Har en anmärkning i form av ett utmätningsförsök som KFM har medgett var felaktigt. Men dock syns det i min UC. Den är från 2014 och försvinner således under våren 2017.
UC-score är 1,4.
Har 4 förfrågningar varav de senaste två var när vi lade om vårt bolån.

Så, vart ska jag vända mig?
Tror ni att det kan gå vägen någonstans?

Du måste nog vänta ut "utmätningsfärsöket". Har svårt att se att någon skulle vilja erbjuda dig ett större lån om den syns.

Hur du provat att få bort anmärkningen? Om du har det skriftligt att KFM anser den vara felaktig så kanske UC lyssnar på det.

Hur du provat att få bort anmärkningen? Om du har det skriftligt att KFM anser den vara felaktig så kanske UC lyssnar på det.
En felaktig anmärkning ska gå att få bort. Jag fick bort en som jag fick efter att Skatteverket gjort fel.

En felaktig anmärkning kan nog vara svår att få bort efter så lång tid. Däremot så - vänta bara ut att den försvinner så kan du högst troligen redan dagen efter den är borta direkt låna 350000 minst via lendo

Det spelar väl ingen roll hur gammal anmärkningen är? Är den felaktig, så är den felaktig. Och då ska den bort.

Så länge man har bevis för att den är felaktig då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp