Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Lån upp till öronen.. men vad ska jag göra mee dessa?

Flashback2023

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Har tagit lån upp till öronen, och det går väl runt precis bortsett från att jag har ett lån hos credifi samt binly som jag inte ens betalar på och som kommer gå till inkasso närsom. Har även ett klarnakort där de vill ha hela summan på en gång (30.000 ca) som jag inte kan betala i ett svep. Är klarna medgörliga på något sätt eller det inkasso som det hamnar hos? Vill verkligen inte hamna hos kronofogden. Någon som har tips och råd hur jag kan styra upp den här skiten jag har satt mig i?

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Boby

Ny medlem
Poäng: 1
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Många som är i denna sitsen just nu.. Klarna; om du redan förlängt förfallodatum - tror man kan göra det upp till 60 dagar om inte mer.. vet ej dock om det funkar på klarnakortet. Vi utebliven betalning åker Klarna faktura till Alektum Group med påminnelseavgift + inkassokostnad.

Hos dem skiljer det, vissa av dem kan du ansöka om avbetalningsplan andra inte. Vissa fakturor behöver du bara betala halva inkassokostnaden om du betalar inom 30 dagar (Står endast på pdf-fakturorna). Annars brukar det gå att skjuta på förfallodatumet hos dem med om det skulle vara till någon hjälp.
Lycka till !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp