• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Låna 5000kr, med låg av betalning

mingan77

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 Mars 2017
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Hej jag tänkte se om ni vet någon bra sida man kan låna 5000 kr utan uc med låg avbetalning.

Har fått jobb nu äntligen men får inte min första lön förrän 25e Aug.
så man ligger efter med en hel del räkkningar och kunnat skjuta upp ett par st nu under de 2 sista månaderna. men nu börja de blir alldeles för kärvt och inkasso trillar in. så min enda räddning är att låna 5000 kr så man klarar sig till aug. (japp har lånat av vänner så nu är det totalt stopp.

så kan ni tipsa bra billiga ställen man kan låna med låg av betalning på 5000kr
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Hej jag tänkte se om ni vet någon bra sida man kan låna 5000 kr utan uc med låg avbetalning.

Har fått jobb nu äntligen men får inte min första lön förrän 25e Aug.
så man ligger efter med en hel del räkkningar och kunnat skjuta upp ett par st nu under de 2 sista månaderna. men nu börja de blir alldeles för kärvt och inkasso trillar in. så min enda räddning är att låna 5000 kr så man klarar sig till aug. (japp har lånat av vänner så nu är det totalt stopp.

så kan ni tipsa bra billiga ställen man kan låna med låg av betalning på 5000kr
Jag skulle nog välja en långivare som erbjuder kontokredit tex. Ferratum Credit,EverydayPlus eller Flexlimit du kan läsa mer om dem som erbjuder kontokredit här https://www.smslantopplista.se/#hl=0-kk=1-exp=1-scr=0-bk=0-bp=5000- och dessutom välj en långivare som inte tar UC.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp