Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Låna utan någon form av upplysning

Diskussion i 'Smslån' startad av LånaUtanPapper, 8 juni 2018.

1. LånaUtanPapper

LånaUtanPapper Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    10
    Trofépoäng:
    37
    Beställde i tisdags en skärm på Webhallen för 2790kr+49kr frakt. Tog betalning via klarna konto. I onsdags innan varan skickades så ångrade jag mitt köp (mina sidor, beställningar, aktiva, valde skärmen och tryckte avbeställ.. inga samtal eller mail). Då fick man välja om det var förbetalt att makulera fakturan eller skriva in sitt kontonummer för återbetalning.

Skrev in mitt kontonummer och voila idag kom pengarna in på kontot. Ingen kreditupplysning har tagits vad jag kan se. Varken via post eller kivra fast det har gått 4 dagar sedan köp.

2. IHope

IHope V.I.P

Mottagna gillanden:
    88
    Trofépoäng:
    226
    Klarna tar ju kreditupplysning via creditsafe så det borde ju ha kommit

3. Svullo

Svullo Gäst

Som jag ser det har du plockat ut pengarna in på ditt konto och låtit kostnaden belasta ditt Klarna konto, förstår jag rätt då? Det är ju nog inte riktigt okej att göra så? Kolla så du inte får problem med Klarna.

Dessuto gör Klarna inte kolla varje gång du gör ett köp utan vid lite olika tillfällen.

Dela sidan