13 Juni 2016 #1 B Bekymrad V.I.P Poäng: 437 Blev medlem 29 Mars 2016 Meddelanden 309 Mottagna reaktioner 263 Poäng 437 Har fått lapp hem om lånelöfte att höja mitt befintliga lån på ellos. Menas det då att man är beviljad eller vad menas med detta lånelöfte?
Har fått lapp hem om lånelöfte att höja mitt befintliga lån på ellos. Menas det då att man är beviljad eller vad menas med detta lånelöfte?
14 Juni 2016 #2 S Silver V.I.P Poäng: 157 Blev medlem 19 April 2013 Meddelanden 309 Mottagna reaktioner 42 Poäng 157 Bekymrad sa: Har fått lapp hem om lånelöfte att höja mitt befintliga lån på ellos. Menas det då att man är beviljad eller vad menas med detta lånelöfte? Klicka för att se resterande... Nej det är massutskick. De tar alltid en UC för höjning sa de när jag frågade dem förut.
Bekymrad sa: Har fått lapp hem om lånelöfte att höja mitt befintliga lån på ellos. Menas det då att man är beviljad eller vad menas med detta lånelöfte? Klicka för att se resterande... Nej det är massutskick. De tar alltid en UC för höjning sa de när jag frågade dem förut.
24 Juni 2016 #3 A Andersse Kunnig medlem Poäng: 207 Blev medlem 8 Februari 2016 Meddelanden 157 Mottagna reaktioner 75 Poäng 207 Sen har väl Ellos allt för hög ränta så det vill man ändo inte ha.