• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Tror inte du fick maxbeslut , för då hade det väl stått du bara fått behålla dom 9000 kr
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 851
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
för att behövde betala lite annat också :) såg på kronofogdens hemsida att det fortfarande kommer vara långa handläggningstider, dom beräknas vara normala igen 2 kvartalet .. så runt april och framåt bör det vara normalt :) man klagar inte :)

En kollega sa att dom kommit igång med utslag?
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
S
En kollega sa att dom kommit igång med utslag?
Stämmer säkert , fast på deras sida gjorde dom ett inlägg den 15 januari och därStår det att blir normalt tidigast andra kvartalet :) ligger mycket efter verkar det som
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
S

Stämmer säkert , fast på deras sida gjorde dom ett inlägg den 15 januari och därStår det att blir normalt tidigast andra kvartalet :) ligger mycket efter verkar det som
Skickar papper har dom kommit igång med ;) Fick delgivningskvitto Igår och då är Thorn ihopslaget med Frogtail på samma delgivning 38000kr totalt :(
Börjar bli lite rörigt :( hur sjutton ska man ha koll på allt.
Thorn hade jag 20000kr och i alla fall betalat i några år skulden är nu på 25000kr:(
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Skickar papper har dom kommit igång med ;) Fick delgivningskvitto Igår och då är Thorn ihopslaget med Frogtail på samma delgivning 38000kr totalt :(
Börjar bli lite rörigt :( hur sjutton ska man ha koll på allt.
Thorn hade jag 20000kr och i alla fall betalat i några år skulden är nu på 25000kr:(
Det är omöjligt att hålla reda på, det viktigaste av allt är att spara alla papper så även originalpappren. - :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 851
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
S

Stämmer säkert , fast på deras sida gjorde dom ett inlägg den 15 januari och därStår det att blir normalt tidigast andra kvartalet :) ligger mycket efter verkar det som

Registrera in ansökningarna är det som man ligger sämst till med tror jag
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 727
Mottagna reaktioner
2 610
Poäng
1 857
Delgivingspapper har jag med fått en längre tid nu , Dock tar det väldigt väldigt lång tid för påminnelsen att komma :) där hinner man betala av hela skulden nästan emellan faktiskt :) fick delgivning från Svea på en skuld i oktober månad , fortfarande inte fått påminnelsen ;) det tar tid :) det älskar jag :) februari mars april maj juni kommer minst 100 000 kunna betalas in totalt :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp