• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Ja tror vi får hålla oss till Messenger - för snart kommer väll nån konstapel & säger att vi e alldeles för mycket ”off topic” här...?:D:p:rolleyes::D

Duger en inspektör? Rättning i ledet. Ta minst 3 uc gå ett varv runt kvarteret

:(
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Herr inspektör...i’m back :D:p blev nästan rånad 3 ggr, men nästan bara skjuten 1 gång på rundan me vovven runt kvarteret... :rolleyes::p:D

I stora delar av landet är sånt lite avvikande. I malmö har jag förstått att sånt bara kallas "söndag kväll"
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
I stora delar av landet är sånt lite avvikande. I malmö har jag förstått att sånt bara kallas "söndag kväll"

Precis, just an ordinary sunday... :D men ja överlevde, så ja kan fortsätta förgylla forumet... :p
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Shit i helsicke... här går de undan... :confused:Idag kom sammanställningen eller ”beslut om utmätning av lön”... :eek:

Arbetsgivare ska dra 19622kr från lön.
Arbetstagare har rätt att behålla: 10881kr (Dvs jag).

Vilket innebär att dom gjorde inget avdrag på hyran även då min 19- åriga dotter bor hemma !!! :rolleyes:
Då får ja ytterligare 2000kr för det betalar dottern mig samt en storhandling per månad tar hon ! Min älskade tös hjälper sin mojja litta ! ❤️

Ovanstående är sorgligt och hemskt, men LIKVÄL EN LÄTTNAD, för nu vet jag vad som gäller framgent....:oops:
 
Senast ändrad:

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Kimsan.
Om jag tolkar det här rätt så kommer dom att på två års tid dra 500.000 kr av din lön. PLUS eventuell skatteåterbärgning.
Innebär inte detta att du faktiskt har chans att bli skuld fri inom 3-4 år bara?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp