Tack för svar. Ja det känns kanske mest rimligt när utbetalning också ska va 24/11 denna månad. Lönerna bör ju körts lite tidigare än vanligt, jobbar på en kedja som är ganska storEn gissning är december
Nej det har jag inte fått, den bör komma imorgon.Har du fått lönespecifikationen ännu? Om ja så är du hundra safe skulle jag säga.
Ok ja det är oavsett högst troligt att du hinner få lönen på fredag. De flesta större företag kör ju lönerna före den 20 och har kfm skickat till din arbetsgivare per vanlig post kanske inte ens brevet hittat rätt ännu.Nej det har jag inte fått, den bör komma imorgon.
Nej precis, skickar dom även till mitt företag i samband som jag får beslutet? Att man får det samtidigt liksomOk ja det är oavsett högst troligt att du hinner få lönen på fredag. De flesta större företag kör ju lönerna före den 20 och har kfm skickat till din arbetsgivare per vanlig post kanske inte ens brevet hittat rätt ännu.
Ja det skickas ju samtidigt som jag förstår det men du fick det på kivra? Fick du lönespec idag?Nej precis, skickar dom även till mitt företag i samband som jag får beslutet? Att man får det samtidigt liksom
Ja jag fick på digital brevlåda 20/11, nej men dom skickar alltid ut 1-2 dagar innan lön, spec alltså.Ja det skickas ju samtidigt som jag förstår det men du fick det på kivra? Fick du lönespec idag?
Troligtvis har ditt företag fått det tidigast via kivra den 20 då men mer troligt via brev snigelpost. Och de flesta företag gör ju lönerna före den 20e, nu var den 20 en måndag och fick de brevet mot förmodan på kivra INNAN de gjorde lönerna så finns ju risken men som sagt jag tror den är minimal, jag tror de fått brevet snigelvägen. Kanske idag.Ja jag fick på digital brevlåda 20/11, nej men dom skickar alltid ut 1-2 dagar innan lön, spec alltså.