Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Löneutmätning

Ali2022

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Jag har idag fått ett beslut från KFM att dom kommer utmäta min lön. hinner dom dra från lönen nu på fredag om beslutet kom idag eller kommer dom troligen dra i dec?

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 347
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
24 339
Mottagna reaktioner
11 750
Poäng
8 347
En gissning är december

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Meddelanden
1 324
Mottagna reaktioner
783
Poäng
677
Har du fått lönespecifikationen ännu? Om ja så är du hundra safe skulle jag säga.

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Meddelanden
1 324
Mottagna reaktioner
783
Poäng
677
Nej det har jag inte fått, den bör komma imorgon.
Ok ja det är oavsett högst troligt att du hinner få lönen på fredag. De flesta större företag kör ju lönerna före den 20 och har kfm skickat till din arbetsgivare per vanlig post kanske inte ens brevet hittat rätt ännu.

Ali2022

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Ok ja det är oavsett högst troligt att du hinner få lönen på fredag. De flesta större företag kör ju lönerna före den 20 och har kfm skickat till din arbetsgivare per vanlig post kanske inte ens brevet hittat rätt ännu.
Nej precis, skickar dom även till mitt företag i samband som jag får beslutet? Att man får det samtidigt liksom

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Meddelanden
1 324
Mottagna reaktioner
783
Poäng
677
Nej precis, skickar dom även till mitt företag i samband som jag får beslutet? Att man får det samtidigt liksom
Ja det skickas ju samtidigt som jag förstår det men du fick det på kivra? Fick du lönespec idag?

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Meddelanden
1 324
Mottagna reaktioner
783
Poäng
677
Ja jag fick på digital brevlåda 20/11, nej men dom skickar alltid ut 1-2 dagar innan lön, spec alltså.
Troligtvis har ditt företag fått det tidigast via kivra den 20 då men mer troligt via brev snigelpost. Och de flesta företag gör ju lönerna före den 20e, nu var den 20 en måndag och fick de brevet mot förmodan på kivra INNAN de gjorde lönerna så finns ju risken men som sagt jag tror den är minimal, jag tror de fått brevet snigelvägen. Kanske idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp